€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Zoek op via Facebook. Daar heb je een aantal groepen van die qua aanbod binnen budget vallen. Onverkoopbare motoren, motoren tot max 750 Euro. Al zal een allroad of offroad niet zo snel te vinden zijn. Maar succes met zoeken...
 
Die groepen ken ik maar nog niks geschikt gevonden. En hier zijn ook al een Tenere en een DR big voorbij gekomen dus het kan best ;-)

Sabre mag eventueel ook, die zijn ook redelijk goed om te bouwen naar allroad.
 
Die groepen ken ik maar nog niks geschikt gevonden. En hier zijn ook al een Tenere en een DR big voorbij gekomen dus het kan best ;-)

Sabre mag eventueel ook, die zijn ook redelijk goed om te bouwen naar allroad.

Volgens mij waren de DR 750's beiden wel een verhaal van juiste personen kennen en op het juiste moment er zijn. Op Marktplaats/Facebook zouden er tal van anderen op reageren - en de prijs wel boven de €500 komen denk ik. Misschien kun je een TDM vinden?
 
Ik kan niet mee :/

Ik krijg geen vrij. En er was niks te regelen met overwerk en tijd voor tijd opnemen.
Zit vast aan cao vd bouw en verplichte bedrijfsluitingen. Blijft 6 dgn over om vrij in te plannen.

En onbetaald verlof gaat me net te ver.

Ik ga wel proberen het laatste weekend vanaf een bepaald punt mee terug te rijden.
 
Ik kan niet mee :/

Ik krijg geen vrij. En er was niks te regelen met overwerk en tijd voor tijd opnemen.
Zit vast aan cao vd bouw en verplichte bedrijfsluitingen. Blijft 6 dgn over om vrij in te plannen.

En onbetaald verlof gaat me net te ver.

Ik ga wel proberen het laatste weekend vanaf een bepaald punt mee terug te rijden.

Jammer om te horen zeg. Maar het is natuurlijk wel te begrijpen. Het is dat ik aardig wat uren van 2018 over had, anders werd het voor mij ook krap.

Wat ga je nu met de challengebike in aanbouw doen? Afbouwen?

Misschien als er nog een test-weekend komt een optie?
 
Ik kan niet mee :/

Ik krijg geen vrij. En er was niks te regelen met overwerk en tijd voor tijd opnemen.
Zit vast aan cao vd bouw en verplichte bedrijfsluitingen. Blijft 6 dgn over om vrij in te plannen.

En onbetaald verlof gaat me net te ver.

Ik ga wel proberen het laatste weekend vanaf een bepaald punt mee terug te rijden.
Jammer hoor, had graag wat biertjes met je gedronken!
 
Jammer om te horen zeg. Maar het is natuurlijk wel te begrijpen. Het is dat ik aardig wat uren van 2018 over had, anders werd het voor mij ook krap.

Wat ga je nu met de challengebike in aanbouw doen? Afbouwen?

Misschien als er nog een test-weekend komt een optie?
Motor wordt natuurlijk gewoon afgebouwd :)

Heb er al te veel over lopen opscheppen, dus ik moet wel :')

Testweekend is een optie idd :Y

Ik heb wel besloten om een andere reis te gaan maken: naar Kroatië. Die valt in mijn verlof.

Ook Hemelvaartweekend meteen al geboekt, ga met mijn motorclub (ja, die rijden idd motor, en we gaan kamperen ;) )
 
Jammer hoor, had graag wat biertjes met je gedronken!
Maak t nou niet nog moeilijker :( :+

Maar eeh, ik denk dat ik tzt wel de laatste vrijdag vrij pak. Dan naar eindlokatie rijd, daar blijf, en jullie keurig ga opvangen, met al n stuk of 13 pils achter de kiezen :t
 
Dasher 1976, moet ik dan met jouw contact opnemen of met de verkoper ? Het is wel een eindje rijden, maar het aanbod is wel zo dat ik daar wel werk in wil steken !
 
Al


Als we nu allemaal 1 vrije dag laten uitbetalen en aan martell doneren? Dan kan hij mee!
Pff ik heb al extra dagen in moeten kopen. Zitten veel voordelen aan het ambtenaar zijn, maar de verkregen vrije dagen (als nieuweling) zijn verrekte karig. -O-

Als we nou eens een crowdfunding gaan starten via gofundme ofzo...?
 
Ben ook ambtenaar maar heb het geluk dat wij 40 uur per week mogen/kunnen werken. Dat levert de nodige dagen op jaarbasis op. Gevolg er zijn voldoende dagen om "mee te spelen".

Weet of jouw werkgever deze mogelijkheid biedt, maar ik ben er heel erg blij mee !!
 
Pff ik heb al extra dagen in moeten kopen. Zitten veel voordelen aan het ambtenaar zijn, maar de verkregen vrije dagen (als nieuweling) zijn verrekte karig. -O-

Als we nou eens een crowdfunding gaan starten via gofundme ofzo...?

Vrije dagen zijn bij nagenoeg elke werkgever karig, heb er ook 25 en anders dan in de ambtenarij zijn goede vrijdag etc geen vrije dag🤣

Crouwdfunding is prima. Ff delen op facebook, moet lukken. De mannen die het hartst werken krijgen het minst vrij. Daar kunnen jullie ambtenaren en ik kantoorsjaak nog wat van leren
 
Als ik Goede vrijdag vrij wil zijn moet ik vrij nemen. En officieel heb ik 20 dagen vakantie (en wat ouwe lullendagen). Dus begrijp dat ik heeeeeeel blij ben om meer uur per week te werken dan betaald te krijgen en die opgespaarde uren als vrije dagen te besteden.

En het N+1 heeft toegeslagen. Ga namelijk een GPZ500 ophalen in het noorden. Dan heb ik een half dozijn 8)7
 
Vrije dagen zijn bij nagenoeg elke werkgever karig, heb er ook 25 en anders dan in de ambtenarij zijn goede vrijdag etc geen vrije dag🤣

Crouwdfunding is prima. Ff delen op facebook, moet lukken. De mannen die het hartst werken krijgen het minst vrij. Daar kunnen jullie ambtenaren en ik kantoorsjaak nog wat van leren
Ik heb 6 vrij in te plannen, over een heel jaar....
Rest ligt gewoon vast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan