€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Heb net een CB500 van 2000 aangekocht voor 350 € met 70k km. Ik doe niet mee maar het lijkt er op. Zit al nieuwe olie en oliefilter en batterij in. Na 2 jaar stilstand draaide hij direct. kosten: 90 €
 
Heb net een CB500 van 2000 aangekocht voor 350 € met 70k km. Ik doe niet mee maar het lijkt er op. Zit al nieuwe olie en oliefilter en batterij in. Na 2 jaar stilstand draaide hij direct. kosten: 90 €
Mooi he, je kunt vaak voor weinig mooie juweeltjes vinden. Maakt je vatbaar voor n+1 virus.
 
Aan het shoppen geweest voor de challenge: nieuwe helm. Eindelijk eens een systeemhelm en een geïntegreerd zonnevizier.
A3FBDDC2-7E59-49D0-822E-27BF677575C1.jpeg
5DDA70CC-5B61-4C12-BB3C-114A72E27AE6.jpeg
 
koop je nu 3 dezelfde helmen???
of begin je een verzameling?
Geen verzameling hoor. Links is de RPHA-10 van vrouw, midden is mijn RPHA-10 en rechts is mijn SY-MAX III. Oh en daar boven staat een gloednieuwe zwarte jethelm in maat 'veuls-te-groot', ooit gekregen en geen idee wat ik er mee moet.
 
Zo vandaag mijn challengebike weer gestart na twee maanden stilstand. Zij had er geen moeite mee.

Vandaag wel wat aangeschaft voor de challenge: 12 stalen penharingen waarvan de bovenzijde volgens de verpakking licht geeft (als er overdag een tijdje zon opgestaan heeft :+ ). En dat voor de extreme prijs van 2 Euro :Y

Dus geheel passend in de stijl van de challenge....
 
Zo vandaag mijn challengebike weer gestart na twee maanden stilstand. Zij had er geen moeite mee.

Vandaag wel wat aangeschaft voor de challenge: 12 stalen penharingen waarvan de bovenzijde volgens de verpakking licht geeft (als er overdag een tijdje zon opgestaan heeft :+ ). En dat voor de extreme prijs van 2 Euro :Y

Dus geheel passend in de stijl van de challenge....
Hahaha jaloersmakend!
 
Jottum zou kunnen kijken of er maandag nog een paar pakjes haringen liggen ? Overdracht zou dan 10 feb kunnen plaatsvinden :)
 
Ik heb op AliExpress goudkleurige alu tentharingen gevonden. Moet wel bij de motor passen O-)

Nog wat ruzie met de accu gemaakt vandaag. Werd tijd om hem weer even aan de lader te hangen. Lader *Accu defect*.
Accu terug in de motor geplaatst...motor gestart (doet ie prima)...10min laten draaien...accu er weer uit en terug op de lader. En niets aan de hand dit keer. Vaag.
 
Ik heb op AliExpress goudkleurige alu tentharingen gevonden. Moet wel bij de motor passen O-)

Nog wat ruzie met de accu gemaakt vandaag. Werd tijd om hem weer even aan de lader te hangen. Lader *Accu defect*.
Accu terug in de motor geplaatst...motor gestart (doet ie prima)...10min laten draaien...accu er weer uit en terug op de lader. En niets aan de hand dit keer. Vaag.

je hebt kans dat je motor, ook stationair, een hogere /meer/ whatever laadstroom/spanning geeft als je druppellader.
zolang je geen lithium accu van 300 euro hebt, gewoon lekker vervangen, tenzij je de motor gewoon kan aanduwen, dit gaat bij mijn blackbird ook prima.
 
Zo vandaag mijn challengebike weer gestart na twee maanden stilstand. Zij had er geen moeite mee.

Vandaag wel wat aangeschaft voor de challenge: 12 stalen penharingen waarvan de bovenzijde volgens de verpakking licht geeft (als er overdag een tijdje zon opgestaan heeft :+ ). En dat voor de extreme prijs van 2 Euro :Y

Dus geheel passend in de stijl van de challenge....

Ik zal het gewoon met deze doen... leuk voor die op blote voeten lopen

6278BE9F-6532-41BE-B5E3-B3F75FC5FB37.jpeg
 
Andere kleur van de haring maakt niet zoveel uit, als het meezit zit die namelijk in de grond :+

Het plastic dat aan de bovenzijde zit, zou licht moeten geven nadat een tijdje aan zonlicht is blootgesteld. Denk niet de Chinese fabrikant meerdere kleurtjes heeft (tenminste het Kruitvat had maar 1 soort stalen haring liggen :P )

En als je zoveel drinkt dat je je tent niet terug kan vinden, wordt het toch lastig om de volgende ochtend je tent in te pakken en daarna te gaan :] (denk dat a.s. zondag hier toch even "serieus" over gesproken moet worden _O-_O-_O-_O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan