€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Hele foute support... niet goed voor Bas.
1398180


Het zit hem niet mee. Eerst zijn challengebike toen zijn Tiger en nu zijn Shadow. Misschien een terugkomst in de challenge met vervangend vervoer? We gaan het zien.
 
De oplossing is gevonden. De hoofdrempomp is op de camping uitelkaar getrokken. Retourgaatje zat enigszins dicht en daarbij was het inwendige vuil. Alles terug geplaatst en daarna is door Elles een proefrit gemaakt (denk niet dat de XS ooit zo aan de tand gevoeld is 😉). Conclusie remschijf wordt bij “oneigenlijk gebruik” heet terwijl de remklauw koud blijft 👍

Nevenconclusie voor schrijver van dit stukje, voortaan altijd de remmen verder reviseren dan wat ik tot op heden deed 😎
 
De oplossing is gevonden. De hoofdrempomp is op de camping uitelkaar getrokken. Retourgaatje zat enigszins dicht en daarbij was het inwendige vuil. Alles terug geplaatst en daarna is door Elles een proefrit gemaakt (denk niet dat de XS ooit zo aan de tand gevoeld is 😉). Conclusie remschijf wordt bij “oneigenlijk gebruik” heet terwijl de remklauw koud blijft 👍

Nevenconclusie voor schrijver van dit stukje, voortaan altijd de remmen verder reviseren dan wat ik tot op heden deed 😎
Ha, het was dus niet de klauw! kijk aan.
En ja je blijft leren Wim, je komt altijd wel weer wat nieuws tegen, iedereen...!!
Goede reis nog!
 
We staan nu onderaan de Stelvio. Niet dat hij open is, maar het is mooie camping en een goede uitvalsbasis voor tochten :)
 
Stelvio stijle kant is gesloten. Via andere route omhoog. Heel veel sneeuw, maar ook heel mooi.
 

Bijlagen

  • A8642542-2A2F-43BD-8ED8-4E93552A39E4.jpeg
    A8642542-2A2F-43BD-8ED8-4E93552A39E4.jpeg
    318,9 KB · Weergaven: 29
Denk je iets te snel wil zijn. Laat ons even bekomen van de challenge ;) het verslag volgt later wel.

ik heb mijn verslag van een vorige edtie nog niet eens afgemaakt, dus snap dat dat nog wel even zal duren , los van wie er het eerst mee komt.
de laatste dagen was het wat stil, gezien ook de 'zijn jullie al terug 'vragen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan