€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Is mijn gok dat de gekozen "bekende"overnachtingsplaatsen te maken heeft met de destijds geboden kwaliteit ?

Want als ik terugkijk op de challenge 2015 waren dit zeker geen verkeerde campings ;)

Dat heeft deels te maken met de kwaliteit en met het feit dat ze een mooie uitvalsbasis bieden. Ze liggen vaak op knooppunten van mooie routes.
 
Compleet off topic, maar ik zag het Nederlandse deel van Sint Maarten net in het lijstje staan. Zat inderdaad niet in de bundel, maar paar kilometer verderop kom je in het Franse deel en dat is gewoon weer EU.
 
Ik heb nog een mooi stukje gereedschap voor de uitleen gescoord:
20190207_141419.jpg
 
Het lijkt er op dat 25 mei de uitnodiging kan doorgaan. tegen het einde vd maand weet ik het zeker.

Het gaat om het volgende terrein.
Rood is het totaal.geel is waar t clubhuis staat, is een voormalige schuur op het terrein.
Blauw is dan mijn woning, een klein en n groot huis, die zijn samengevoegd.

woonst.jpg


Het grasveld is flink. WC, keuken, koelkast, douche zitten in het huis. Dus das ook voorzien.
 
Ga je zelf de naam van dit project X verzinnen ? ;)
Tis toch de bedoeling dat tegen de zin van de persoon waar het is.... :?

Er is dan een feestje van mijn MC. De bedoeling was om die mee te pakken, en dan te kunnen blijven overnachten. Of tijdig gedurende de avond naar een rustig deel van het terrein terug te kunnen trekken, bijv voor aanvang van de karaoke ..... ;)

Ergens verwacht ik weinig ongenode gasten. Op de 1 of andere manier :)
 
Ben overigens begonnen om de Google routes om te zetten naar een route op Garmin (GPX). Dit omdat mij bekend is dat meerdere personen komende challenge van een Garmin gebruik zullen maken.

Tzt zijn de routes natuurlijk te verkrijgen via email. Komend weekend verder info.

Als je weinig te prutsen heb in de garage kan je natuurlijk wat anders nuttigs doen *D
 
Ben overigens begonnen om de Google routes om te zetten naar een route op Garmin (GPX). Dit omdat mij bekend is dat meerdere personen komende challenge van een Garmin gebruik zullen maken.

Tzt zijn de routes natuurlijk te verkrijgen via email. Komend weekend verder info.

Als je weinig te prutsen heb in de garage kan je natuurlijk wat anders nuttigs doen *D
Ik heb de routes na het weekend ook beschikbaar. De .kml bestanden zijn handiger om te zetten dan de GoogleMaps links.
 
Ziet eruit als gave route met ruim voldoende rustdagen. Nu er nog voor zorgen dat onze motoren ook +/- 2600km kunnen uithouden. :9

@borisz ; "no biker should life in fear" ---> ".....live in fear" :+:+
Tnx grrtjuh!! Meteen aangepast!

Ik vind rustdagen wel essentieel als je met groepen reist. Als ik alleen of met z'n 2en/3en reist dan is dat wat minder nodig. Op rustdagen leer je elkaar ook pas goed kennen.
 
Laatst bewerkt:
Tnx grrtjuh!! Meteen aangepast!

Ik vind rustdagen wel essentieel als je met groepen reist. Als ik alleen of met z'n 2en/3en reist dan is dat wat minder nodig. Op rustdagen leer je elkaar ook pas goed kennen.
En kan je bijkomen van de König Ludwig Dünkel ;-)
 
Tnx grrtjuh!! Meteen aangepast!

Ik vind rustdagen wel essentieel als je met groepen reist. Als ik alleen of met z'n 2en/3en reist dan is dat wat minder nodig. Op rustdagen leer je elkaar ook pas goed kennen.
Ik wil iedereen leren kennen maar met Jottum hou ik het echt geen dag uit op de camping hoor! _O-
 
Het was goed om jullie allen (weer) eens gezien te hebben. En nu ik zo de hele route samen met jullie doorgenomen heb, krijg ik er steeds meer zin in!!!!

PS: weet iemand ook hoe ik de topictitel kan veranderen?
 
Voélgens mij een melding/verzoek doen bij één van de mod's.

En wat jij beschrijft klopt, steeds meer zin om dat brik aan te slingeren bagage erop en gaan :]
 
Men kan tegenwoordig van eigen topics de titel aanpassen. Ook toic zelf sluiten.

Mods hebben niks meer te doen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan