€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Zondag had men het over de aanrader om naar een testweekend te komen, zeker voor beginnend kampeerders. Ik probeer dat nu te regelen qua tijd - maar zie nergens wanneer dat precies is. Ik meende iets gehoord te hebben over 11-12 mei... Iemand meer info?
 
Ik ga zondagmiddag mijn Challengebike ook nog even de sporen geven. Maar eerst maar eens bijkomen van de nachtdienst.
 
Zojuist een diversion 600 gekocht. Voldoet aan het reglement, misschien ga ik me nog inschrijven.

Probleem is dat 3 juni de deadline is voor mijn afstudeerverslag en mijn afstudeerzitting is in een van de drie weken daarna. Ik weet dus nog niet of ik mee kán.

Ik kan me inschrijven tot 31 mei begreep ik? :P
 
Zojuist een diversion 600 gekocht. Voldoet aan het reglement, misschien ga ik me nog inschrijven.

Probleem is dat 3 juni de deadline is voor mijn afstudeerverslag en mijn afstudeerzitting is in een van de drie weken daarna. Ik weet dus nog niet of ik mee kán.

Ik kan me inschrijven tot 31 mei begreep ik? :P

inschrijven kan uiteraard tot laatste moment. En een topic aanmaken kan natuurlijk ook altijd.
 
Zin wel, maar met spoed opgenomen op de IC van het ziekenhuis. Balen van het mooie weekend. Ach er komen vast meer mooie weekenden. :]

Laten we maar inderdaad hopen op vele mooie dagen nog (vooral de 1e 2 welen van juni :Y)

Maar wat ErikE zegt, hopelijk is het niet ernstig en beterschap de komende rijd.
 
Verder was het gisteren een supergaaf ritje rond de lek en ijssel. Met ErikE en support

Hier alvast 2 challengebikes bij elkaar;

09563466-6E94-46EC-BD70-3C13897D4AFD.jpeg
 
Kiwi, dat klinkt niet heel goed. Sterkte en ik hoop dat je snel weer thuis bent.

Erik en Ferde was zeker heel mooi weer om te stuk te rijden op de motor. En zijn beide motoren al klaar voor de challenge ?
 
Kiwi, dat klinkt niet heel goed. Sterkte en ik hoop dat je snel weer thuis bent.

Erik en Ferde was zeker heel mooi weer om te stuk te rijden op de motor. En zijn beide motoren al klaar voor de challenge ?

Jazeker.

En op je 2e vraag kan ik met NEE beantwoorden. De Sabre ligt weer op de operatiekamer voor nieuwe slepers/nokkenassen.
57D12454-2FCB-4593-BC14-1888F9BAE5CA.jpeg
 
Succes met de operatie ;)

En juist dat is een (voor mij belangrijk) deel van de challenge, namelijk het oppakken van sleutelklussen die waar je anders niet aan begint. En waardoor je tot de ontdekking komt dat als je zorgvuldig volgens schema werkt je vaak meer kunt dan je zelf had verwacht....

Hoe goed zijn je remmen ondertussen ?


Verder denk dat het oranjepak "iets" te groot is om mee te nemen tijdens de challenge. Het zal al moeite genoeg kosten om mijn "campingzooi" op Xsandra te krijgen O-)
 
Succes met de operatie ;)

En juist dat is een (voor mij belangrijk) deel van de challenge, namelijk het oppakken van sleutelklussen die waar je anders niet aan begint. En waardoor je tot de ontdekking komt dat als je zorgvuldig volgens schema werkt je vaak meer kunt dan je zelf had verwacht....

Hoe goed zijn je remmen ondertussen ?


Verder denk dat het oranjepak "iets" te groot is om mee te nemen tijdens de challenge. Het zal al moeite genoeg kosten om mijn "campingzooi" op Xsandra te krijgen O-)

Dank je.
Ik zal nog wel met de nodige vragen komen _O-.
Ik wacht nog op nieuwe blokken. De oude zijn wel oke voor nu, maar in de Alpen wil ik wat zekerheid natuurlijk.
Het oranje pak is 30x20x3 ongeveer. Maar lekker warm hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan