€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Ik kom het laatste weekend tegemoet gereden, en dan mee terug naar huis.

Wat worden de laatste stops?
 
De voorlaatste stop is in de Vogezen, bij een zeer bekend adres: La Mouche.
Vandaar uit wordt vertrokken naar Luxemburg. Exacte data moeten opgezocht worden.

We hebben overigens wel een rustdag in La Mouche, overigens gaat daar ook de eindstand van het klassement opgemaakt worden (waarschijnlijk begeleid met wat bier :+ ). Denk dat de rustdag na het opmaken van de eindstand gepland is....
 
Nee, we zijn er eerder. We komen namelijk zaterdag in Nederland aan. Zie ook openingspost van Sjoerd.

Zondag, dus bijtrekken en maandag weer aan het werk...
 
Pfff. Moet ik nog zelf klikken en lezen ook. T wordt me onmogelijk gemaakt om aan te pikken....
 
Geweldig!!! ik ben net pas actief als lid hier en als motorrijder (wel veel brommer gereden) en ik heb een paar carbageruns achter de kiezen. dit lijkt me heel leuk om aan mee te doen. dat zal dit jaar voor mij niet meer kunnen (drukdrukdruk, vakantiedagen etc) maar voor ene volgende editie houd ik me graag aanbevolen
 
Geweldig!!! ik ben net pas actief als lid hier en als motorrijder (wel veel brommer gereden) en ik heb een paar carbageruns achter de kiezen. dit lijkt me heel leuk om aan mee te doen. dat zal dit jaar voor mij niet meer kunnen (drukdrukdruk, vakantiedagen etc) maar voor ene volgende editie houd ik me graag aanbevolen
de challenge is om het jaar, dus dat schiet niet op, snel mijn FZ750 kopen en gaan :P
 
Laat op mijn wensenlijst van motoren de FZ750 staan....

Klein probleem de garage staat al helemaal vol 😬 (6 stuks en daarbij moet ook de scooter van mijn dochter er ook nog bij en dan ook nog een hele zooi oud Japans ijzer 😜)
 
ik ga ook zeker de challenge niet afwachten.. ik heb net een CX500 opgeknapt, daar ga ik nou lekker mee rijden. wat meer rijervaring opdoen. de challenge is een bucket list ding en ja dat duurt nog even
 
ik ga ook zeker de challenge niet afwachten.. ik heb net een CX500 opgeknapt, daar ga ik nou lekker mee rijden. wat meer rijervaring opdoen. de challenge is een bucket list ding en ja dat duurt nog even

That's the spirit! En op een cx500 is het helemaal geweldig. Check de openingspost. Daarin staan de opknaptopics (met 2x een cx500)
 
Er liggen hier in de computer plannen om de 'Onverschrokkenen' , het nu al roemruchte groepje van het 'TEAM van de Challenge' te ontmoeten bij La Mouche in Le Clerjus, en hopelijk ben ik dan in betere conditie als in 2015 ….
't Ziet er zo uit:
12 jun : vertrek vanuit Ede naar Rocroi, camping La Muree, grotendeels rijdend langs de Maas
13 jun : vertrek van La Muree, naar de bronnen van de maas, aankomst te La Mouche, (80 km van de bronnen)
14 jun : Vertrek, solo of gegroept, naar Echternach
15 jun : Vanuit Echternach terug naar Nederland.
ongeveer 1500 km, niets vergeleken bij wat de Challengers gaan ondernemen, maar toch......

Er zitten nog een aantal min of meer grote en kleine haakjes aan het plan, maar 't plan ligt er...….

Harmony,
Hans.


PS....
Mijn plannen zijn net als de noord-zuid lijn. Ziet er in eerste instantie prima uit, maar de uitvoering blijkt vaak heel anders te zijn :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan