€5000 - Pan/Gtr/Fjr/k1100 ?

hhhmmm ik wist niet dat pan zo roestgevoelig was aan de uitlaten.....


er werd ook Belgie genoemd, om daar een motor te kopen. Wellicht zijn in Duitsland de prijzen nog schappelijker.

Of wat gr185 zei, bij een handelaar halen die zelf importeert uit DE...scheelt het papierwerk.


Ik ben er nog niet helemaal over uit.
 
hhhmmm ik wist niet dat pan zo roestgevoelig was aan de uitlaten.....


er werd ook Belgie genoemd, om daar een motor te kopen. Wellicht zijn in Duitsland de prijzen nog schappelijker.

Of wat gr185 zei, bij een handelaar halen die zelf importeert uit DE...scheelt het papierwerk.


Ik ben er nog niet helemaal over uit.
Pan's zijn op zich niet roestgevoelig bij de uitlaten maar er rijden er een heleboel rond die al behoorlijk op leeftijd zijn. De exemplaren die in de winter worden gebruikt en weinig schoon gehouden vertonen dan soms roest aan de collector (onder het blok voor het achterwiel)
Dat zie je dus bij oudere Pan's die wat minder goed onderhouden zijn, spuit jij na ieder regenbui de zaak schoon en hou je de collector pekelvrij, zal er weinig gebeuren. Korte stukjes (kan me niet voorstellen met een Pan) is natuurlijk ook dodelijk voor de collector, maar dat zal je vast al wel weten.

groeten
 
denk eens aan een honda VFR !!!!!!!!!!
deze is ook onderhoudsvriendelijk en voor leuke prijzen te koop.
en ik denk dat je dan er al 1 kan kopen van af 1997.
rijdt super ;)
 
ik heb zelf in maart een pan uit 93 gekocht voor net iets meer dan 4000 euro. Perfecte fiets. Onderhoud is heel goed zelf te doen alleen een fiets met kuipwerk, tjah daar heb je wat werk aan wil je overal bij kunnen.

maar zonder problemen op 1 op 18
 
Terug
Bovenaan Onderaan