StefanGroenestein
MF'er
Leidingen is niet zozeer het probleem volgens mij. Alleen de gasschuiven (zo heten die dingen volgens mij) vinden het niet zo leuk. Die slijten harder dan. Zou dat gewoon accepteren of 98 tanken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leidingen zijn het probleem niet. Wel je tank, benzinekraan, kleppen, carburateurs (niet alleen gasschuiven, maar je hele carburateurs) cilinders, uitlaat enzovoort. Begin er niet aan, neem je verlies en tank wat duurder.Verder eigenlijk nog de vraag, gezien de E10 nu in de pomp zit... Ik heb gelezen dat de leidingen hier niet goed tegen kunnen. Zou dit meteen een optie zijn om dit te vervangen voor nieuwe leidingen?
Wat voor leidingen zou ik daarvoor moeten gebruiken/heeft iemand dit al gedaan op dit forum?
98 hoeft niet. Zolang het pistool maar E5 aangeeft.Dank beiden voor het bericht, dan laat ik het verder zo en gaan we 98 tanken
Nog een vraag aan het collectief.
De naaldlagers in mijn linksysteem zijn kats vastgerot en met heel veel beleid (lees hamer en drijver) kreeg ik het linksysteem los.
Iemand die mij kan helpen aan een adres voor nieuwe naaldlagers? Of heeft iemand nog een "link-blok" liggen.
Tevens nog op zoek naar een gsx600f of soortgelijk schokbreker achter. Deze origineel is echt aan vervanging toe
Geef even op cmsnl aan wat je nodig hebt in PB, volgens mij heb ik het nog liggen. Kan bij de NAKS er bij.Nog een vraag aan het collectief.
De naaldlagers in mijn linksysteem zijn kats vastgerot en met heel veel beleid (lees hamer en drijver) kreeg ik het linksysteem los.
Iemand die mij kan helpen aan een adres voor nieuwe naaldlagers? Of heeft iemand nog een "link-blok" liggen.
Tevens nog op zoek naar een gsx600f of soortgelijk schokbreker achter. Deze origineel is echt aan vervanging toe
Overlopende vlotterbakken. Oplossing is de vlotternaald vervangen.Goedemiddag,
Ik heb een probleempje met mijn GS.
Als ik van de 80km/h naar 20 wil om een afslag te nemen valt hij uit als ik de koppeling intrek en terug schakel.
Nu lijkt het een brandstof probleem te zijn.
Heb de cabrateur bekeken en hij lekt benzine (zie foto)
1. Op het T stukje zie foto 1
En uit de cabrateur inlaatstukken zie foto 2.
Wat kan dit zijn en wat zijn de vervolgstappen?
Groeten
Lekkende vlotternaalden zie je ook niet. Een kleine lekkage merk je al heel snel.Goedenavond leden,
Na een middagje gesleuteld te hebben. Heb ik de carburateurs los gehaald van het blok. De vlotter bak los gehaald van beide en geen gekke dingen gevonden. De andere kant ook los gehaald(vacuum) met die zwarte deksels. Ook geen gekke dingen. Nu weer gestart en pakte meteen aan. Maar loopt niet mooi. Zodra de choke er iets op komt valt die uit. Zonder choke klinkt die pas lekker bij 3-4 duizend toeren. Daaronder klinkt die heel onregelmatig. Zelf denk ik dat er 1 cilinder verzuipt. Bij de ene carburateur werd de inlaat ook natter als de andere. Ik heb geen idee wat dit zou kunnen zijn? Ik hoor graag jullie ideeën!
Zo goedenavond!
De laatste tijd ervaar ik tijdens het rijden dat de motor in de 4 en de 5 een beetje inhoud als ik flink door wil trekken vanaf 80 km/h en af en toe trekt de motor wat minder lekker door over een breder snelheidsbereik, wat zou hier de meest logische oorzaak voor kunnen zijn?
Volgens mij kan je er een schroevendraaier tussen zetten en dan hem iets uit elkaar drukken, maar dat weet ik niet 100% zeker. Bij mij ging hij er met wrikken gewoon vanaf. Eventueel inspuiten met een beetje wd-40 oidDaarnaast zou ik graag de schakelpedaal van zijn asje afhalen, vanochtend de bout er volledig uit gedraaid en wat gewrikt maar ondanks dat de pedaal keurig naar het uiteinde van de as schuift krijg ik deze er alsnog niet volledig af. Heeft iemand tips/tricks daarvoor? .
mvg Xavier
Ik had mijn laatste set hier besteld, deze:Merci Stefan, ik ga er morgen met de gereedschapskist gelijk weer tegenaan!
Nog een laatste vraag, ik ga ook de kettingset vervangen.
Wil nu bij MLM bestellen, zover ik weet een van de voordeligste mogelijkheden met prima kwaliteit.
Hebben jullie nog andere aanraders? Ik denk nu aan de volgende optie bij MLM:
Artikelnr: DID0145
Uitvoering : 520 VX2
Maar de precieze productdetails kan ik niet vinden, en heb dus geen idee hoe het tandwiel en ketting eruit gaan zien.
Enig idee hoe ik dit kan ophelderen?
Lekkende vlotternaalden zie je ook niet. Een kleine lekkage merk je al heel snel.
Dit moet je doen met google:
LMGTFY
Kom je op een pagina waar je hier naar door kan klikken:
Carburateur reparatieset | mPartz.nl
Bestel Carburateur reparatieset bij mPartz voor 15,95 ✅ eenvoudig ✅ vertrouwd. Revisieset of reparatieset voor de... Lees verder...www.mpartz.nl
2 hiervan kopen, carburateurs uit elkaar halen, ultrasoon reinigen en deze erop zetten.
Past dit reparatieset ook op mijn gs 500 uit 1992?
Omdat er specifiek de jaren 2004 tot 2006 bij staat
of brandstofslang met een knikje.Of het kraantje onder de tank niet helemaal open.
Vraag me niet hoe ik dat weet.