[[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

stenl

Rookie
8 dec 2020
2
0
ik heb zelf een gs500 en wil hiermee komende zomer op vakantie, nou ben ik aan het kijken voor een windscherm en kan ik er niet veel vinden die goed passen. ik ben verder vrij lang, heeft dit nog invloed op het soortwindscherm dat ik moet kopen? iemand die toevallig een goed windscherm voor de gs500 heeft? alvast bedankt

PaulNijenhuis

Die hard MF'er
31 aug 2017
320
83
Vianen
ik heb zelf een gs500 en wil hiermee komende zomer op vakantie, nou ben ik aan het kijken voor een windscherm en kan ik er niet veel vinden die goed passen. ik ben verder vrij lang, heeft dit nog invloed op het soortwindscherm dat ik moet kopen? iemand die toevallig een goed windscherm voor de gs500 heeft? alvast bedankt
Ik had deze op mijn GS-je:
Beviel perfect. geeft net wat meer bescherming dan die kleinere versies.

Clank

MF veteraan
25 okt 2016
3.866
2.094
Helmond
Iets van deze website: werkt primahttps://www.mdi-online.nl/nl

Gewoon Dennis

MF Veteraan - ZAC/IDC #346 -
9 sep 2006
20.097
622
Hengelo (Overijssel)
Iemand nog interesse in de “leftovers” van de slacht?
C16E3856-4CFF-4264-B255-7F209C1263C1.jpeg
2 zijkuipen
Zadel
Dash
Achterlicht
Kapje tussen zijkuipen + beugel
Spanningsregelaar
Tank (roest binnen buiten)

40€

Nijbal

Rookie
12 jan 2020
1
8
Hallo allemaal!

aangezien we met ze allen niet veel te doen hebben in het weekend, heb ik in oktober een project tot mij genomen!
namelijk mijn oude GS500 uit '92 vol met roest, deukjes en krassen, tot een nieuwe fiets te maken!

als ik het zelf mag zeggen, is het aardig gelukt. Foto 03-01-2021 14 13 40.jpg IMG-20201123-WA0010.jpg

NinoPino

Rookie
25 jun 2018
21
4
Heerde
Hallo allemaal!

aangezien we met ze allen niet veel te doen hebben in het weekend, heb ik in oktober een project tot mij genomen!
namelijk mijn oude GS500 uit '92 vol met roest, deukjes en krassen, tot een nieuwe fiets te maken!

als ik het zelf mag zeggen, is het aardig gelukt. Bekijk bijlage 1580564 Bekijk bijlage 1580565

Aardig gelukt? Hou op man! Dit is toch prachtig!
Dus wanneer kan ik mijne langs brengen :p

NinoPino

Rookie
25 jun 2018
21
4
Heerde
Mijn motor vrijdag weer opgehaald van onderhoud en een lekke band vervangen.
Zat nog speling op de voorwiel keering.

Motor kan er weer een tijdje tegen aan!

tovaka

Rookie
5 feb 2021
1
0
Wie kan mij helpen aan een compleet motorblok van een 2004 of nieuwere GS 500 F (geen E!). Mijn blok is door te laag oliepeil warm en vast gelopen. Alvast dank voor je hulp.

patatman4

Rookie
22 okt 2019
21
3
Goedemiddag,

Mijn GS500E 1992 is toe aan nieuwe koppelingsplaten. Nu zag ik op MF dat er een oud forum was uit 2006 waarin dit besproken is.
Heeft iemand een idee waar ik nieuwe koppelingsplaten kan bestellen? (en welke type?)
Zag op cmsnl nummer 7 -8 nodig zijn, maar op mpartz staat een gehele set.

Wat zijn de verschillen tussen elkaar en welke heb ik nodig? (eventueel ander site ook prima)

Nog andere onderdelen die ik tijdens het vervangen van de platen handig zijn om mee te vervangen? (veertjes?)

Alvast bedankt!

Clank

MF veteraan
25 okt 2016
3.866
2.094
Helmond
Goedemiddag,

Mijn GS500E 1992 is toe aan nieuwe koppelingsplaten. Nu zag ik op MF dat er een oud forum was uit 2006 waarin dit besproken is.
Heeft iemand een idee waar ik nieuwe koppelingsplaten kan bestellen? (en welke type?)
Zag op cmsnl nummer 7 -8 nodig zijn, maar op mpartz staat een gehele set.

Wat zijn de verschillen tussen elkaar en welke heb ik nodig? (eventueel ander site ook prima)

Nog andere onderdelen die ik tijdens het vervangen van de platen handig zijn om mee te vervangen? (veertjes?)

Alvast bedankt!
De gehele set vervangen. 1 of 2 plaatjes heb je niks aan.

Veren kun je mee vervangen, dan is het zeker weer goed.

Vergeet niet dat dit alles in olie hangt, dus zorg dat je nieuwe olie hebt, nieuw filter en pakkingen voor de aftapplug en het blokdeksel.

patatman4

Rookie
22 okt 2019
21
3
De gehele set vervangen. 1 of 2 plaatjes heb je niks aan.

Veren kun je mee vervangen, dan is het zeker weer goed.

Vergeet niet dat dit alles in olie hangt, dus zorg dat je nieuwe olie hebt, nieuw filter en pakkingen voor de aftapplug en het blokdeksel.

Bedankt voor de snelle reactie!

Ja ben ook van plan om alle platen te vervangen.

Veren ga ik inderdaad ook mee vervangen.

Heb je toevallig een fijne site waar ik deze onderdelen kan bestellen?

Clank

MF veteraan
25 okt 2016
3.866
2.094
Helmond
Bedankt voor de snelle reactie!

Ja ben ook van plan om alle platen te vervangen.

Veren ga ik inderdaad ook mee vervangen.

Heb je toevallig een fijne site waar ik deze onderdelen kan bestellen?
Site die je net noemde heeft volgens mij alles. Prima toko. Eventueel als hun niet alles hebben kun je ook kijken bij nr1motor of japparts.

Bovenaan Onderaan