Jasperkm
MF'er
Van het weekend weer wezen sleutelen, nu blijkt dat mijn tank bevestitings bouten dol zijn (die boven het lucht filter), dus ik krijg de tank er met geen mogelijkheid meer af. Heeft iemand misschien een tip hiervoor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zijn dat die aan de zijkant? Met de buitenzeskant?Van het weekend weer wezen sleutelen, nu blijkt dat mijn tank bevestitings bouten dol zijn (die boven het lucht filter), dus ik krijg de tank er met geen mogelijkheid meer af. Heeft iemand misschien een tip hiervoor?
Zijn dat die aan de zijkant? Met de buitenzeskant?
Je kunt er proberen een sleufje in te zagen, dan kun je een normale schroevendraaier gebruiken.
Nee, het zijn die 2 bouten aan de onder - achterkant van de tank, als je zeg maar de buddy eraf haalt en dan boven de accu. Kan draaien wat ik wil maar het schroefdraad lijkt kapot te zijn (van het frame?)
Dan weet ik niet welke je dol hebt gedraaid. Heb je een foto?Nummer 9 is nog prima, die heb ik dan gemist...
Nummer 13 Kan ik met de hand draaien en draait niet vast.. Zit die met een moer vast?? (dat zou goed nieuws zijn) Maar nu de vraag, zit die moer in de tank en zal hij dus benzine daar uit lekken als het niet goed vast zit? Daar kan ik natuurlijk nooit meer bij als er benzine in zit
Gecheckt of je in het juiste topic zit?Niveau in de vlotterkamers al gecheckt?
Nog 1 poging in de hoop dat iemand iets weet, anders neem ik hem volgende week maar mee naar een garage. Of maakt het uberhaupt niet uit dat de nokken- en kruk- as niet precies in lijn staan zoals in het haynes handboek en is die R.T. stand meer een indicatie?Vandaag weer lekker pakking lopen krabben en nog een keer gekeken naar kleppen stellen.
Maar bij het kleppen stellen wil hij bij mij niet blijven staan zoals het moet (R.T. op de linker pickup / inkepingen naar elkaar), hij springt steeds een stukje terug. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Geen ratel gebruiken. Het gaat er in elk geval om dat de nokkenas op het punt staat waar die op zn dunst is. Dus niet op het hobbeltje, maar minimaal 90 graden daar vandaan.Nog 1 poging in de hoop dat iemand iets weet, anders neem ik hem volgende week maar mee naar een garage. Of maakt het uberhaupt niet uit dat de nokken- en kruk- as niet precies in lijn staan zoals in het haynes handboek en is die R.T. stand meer een indicatie?
Ik heb gisteren even met Niels meegekeken, hij loopt nu in iedergeval.Alleen onder de 3000 toeren is t nog niks, en er kwam hier en daar nog een terugslag door de carburateur. Ik denk dat kleppen controleren en mogelijk stellen hier nog wat verbetering in kan brengen.