05-09-2010 - GS500 meeting #5

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
GS500-rijders,

Het is weer hoog zomer, dus tijd voor een meeting *O*

meeting.jpg


DATUM:
Zondag 29 Augustus
Zondag 5 September

Verzamelen om 09.30 uur, om 10 uur starten we

ROUTE:

rondjeijsselmeer.jpg


Rondje IJsselmeer



Waar verzamelen we?
HIER
Forellenvisvijver de Berenkuil
Berencamperweg 11
3882 SP Putten​



Om alle nostalgische momenten nog een keer te bekijken:​













Deelnemers (allen OVB):
- -Dré-
- diekooi
- Arnold-D
- margarita-chum
- dudepower
- spree
- MotoMarsje
Natuurlijk zijn er zoals altijd een aantal dingen die goed geregeld moeten zijn.

Daarom zijn de volgende afspraken van toepassing op "GS500 meeting #5":​

• De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Op deze manier raken we niemand kwijt.
• Houd je zoveel mogelijk aan de maximum snelheid. Ga niet jagen om de rijder voor je bij te sloffen want dat betekend dat de rijder achter je nóg harder moet en daarachter... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
• Laat je niet verleiden de bocht nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid
• Rijd baksteensgewijs
• Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF :W

Aansprakelijkheid bij "GS500 meeting #5" :
Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na "GS500 meeting #5 ".


Afspraken overgenomen uit Hét MF Motorweekend 2010 - deel 2, met dank aan KingCoder


 
Laatst bewerkt:
als oud gs rijder meld ik me aan. misschien dat me oude gs tegen die tijd ook weer rijd.
 
IK doe ook mee als ik de tijd kan vinden. zijn oude gsjes ook welkom? mijn zwager rijd een gs uit 84
mischien wil hij ook wel mee.
 
Hoi gs riders,

Ik zag deze topic en dacht: "Wow lijkt me erg leuk om mee te rijden"!

Ik lees ook dat MegaMeeting op dezelfde dag georganiseerd wordt en is het een idee om te verzamelen bij McDonalds Veenendaal en na afloop van MFMM te beginnen met toertochtje?

Zo is het goed te combineren voor iedereen.

Anyway, ik lees het wel wat jullie ervan vinden.

Motorgroetjes van MotoMarsje
 
1. IK doe ook mee als ik de tijd kan vinden.

2. zijn oude gsjes ook welkom? mijn zwager rijd een gs uit 84
mischien wil hij ook wel mee.

1. Toegevoegd in de OP

2. Geen probleem :)

Hoi gs riders,

Ik zag deze topic en dacht: "Wow lijkt me erg leuk om mee te rijden"!

Ik lees ook dat MegaMeeting op dezelfde dag georganiseerd wordt en is het een idee om te verzamelen bij McDonalds Veenendaal en na afloop van MFMM te beginnen met toertochtje?

Zo is het goed te combineren voor iedereen.

Anyway, ik lees het wel wat jullie ervan vinden.

Motorgroetjes van MotoMarsje

:W

Welkom, en toegevoegd.

Leuk initiatief, alleen kwam ik er tijdens de vakantie achter dat ik de 29e al andere dingen te doen hebben.

We kunnen de meeting natuurlijk opschuiven, dan zal ik morgen even kijken wanneer het mogelijk is :Y
 
4/5 september en 18/19 heb ik nog vrij. 25/26 zit ik weer eens de Belgische wegen te verkennen.
 
'29-08-2010 - GS500 meeting #5' > '05-09-2010 - GS500 meeting #5'
 
mooi dat de datum veranderd is,
ik doe mee ow ik zie al da ik in de op staat goed bezig ik ga mee jaja
 
alles is mogelijk, binnen 350 km van huis. van mij mag het in het oosten wezen. Utrecht en omgeving begin ik ook alweer te kennen.

@-dre- als je gaat kijken wat in het midden ligt tussen iedereen mag je mij wel overslaan.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben net terug van vakantie en zie dat de datum veranderd is naar 5 september.

Helaas kan ik niet met jullie mee toeren want ik rij dan voor voor mijn motorclub.
We rijden dan 1000 bochten van veluwe en starten in Apeldoorn.

Wie weet spotten we elkaar!!

In ieder geval hele fijne toertochtje toegewenst met mooi weertje.
 
@motomarsje beetje gas geven in de ochtend kan je 's middags bij de gs 500 meeting zijn. die 150 km rij je wel in 2.5 uur heb hem zelf ook al gereden.

heb hem zelf rustig aan in 3 uur gereden
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan