Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik kon de "I'm with Groetenboer" smiley niet vinden.Ik ben niet 'stupid'!!!!!
Nou dan heb jij nog nooit dit gedaan want alles onder de 0.500e is valse start dus dit is een van me meest bizare goeie starten geweestEcht een trage reactie als je dat met je tegenstander vergelijkt.........
Nou dan heb jij nog nooit dit gedaan want alles onder de 0.500e is valse start dus dit is een van me meest bizare goeie starten geweest
haha i now en ja me tegenstander had valse start jaIk zet niet voor niks een in mn post. Ik heb geen enkel id wat wel en geen goeie start is, dus maak je vooral niet druk...
Zo zo, een kenner, ben benieuwd of het een beetje kloptDe weergave van de tijden bij de DHRA bij de reactie is nog inclusief de tijd tussen de laatste gele lamp en de groene lamp. Bij Explosion wordt de reactietijd vanaf de groene lamp weergegeven.
De reactie is bij jouw goed. De 60 voet tijd van 1,814 is redelijk goed voor een onbehandelde baan. De eindtijd van 9,89 is ook goed voor een amateur. De eindsnelheden op de 1/8 mijl en 1/4 mijl laten zien dat jouw motor veel vermogen heeft, meer dan 200 pk aan het achterwiel, waarschijnlijk m.b.v. lachgas of turbo. Ik weet niet of jouw motor voorzien is van een lange achtervork, aangepaste vering, airshifter, lock-up koppeling e.d. Zo ja, dan kun je na enige oefening op een geprepareerde baan in Drachten een lage 9 of een hoge 8 rijden.
De weergave van de tijden bij de DHRA bij de reactie is nog inclusief de tijd tussen de laatste gele lamp en de groene lamp. Bij Explosion wordt de reactietijd vanaf de groene lamp weergegeven.
De reactie is bij jouw goed. De 60 voet tijd van 1,814 is redelijk goed voor een onbehandelde baan. De eindtijd van 9,89 is ook goed voor een amateur. De eindsnelheden op de 1/8 mijl en 1/4 mijl laten zien dat jouw motor veel vermogen heeft, meer dan 200 pk aan het achterwiel, waarschijnlijk m.b.v. lachgas of turbo. Ik weet niet of jouw motor voorzien is van een lange achtervork, aangepaste vering, airshifter, lock-up koppeling e.d. Zo ja, dan kun je na enige oefening op een geprepareerde baan in Drachten een lage 9 of een hoge 8 rijden.
Zo zo, een kenner, ben benieuwd of het een beetje klopt
Geloof je wel, daar gaat het niet om hoorJa, dat zal wel moeten kloppen. Ik heb 15 jaar gedragraced bij Explosion en ik ben klassevertegenwoordiger van de Streetbike en Ultimate Streetbike klasse.
Ja, dat zal wel moeten kloppen. Ik heb 15 jaar gedragraced bij Explosion en ik ben klassevertegenwoordiger van de Streetbike en Ultimate Streetbike klasse.
mijn motor was voorzien van een standaard gsxr 1000 motorblok en voor de rest geen aanpasingen aan de motorDe weergave van de tijden bij de DHRA bij de reactie is nog inclusief de tijd tussen de laatste gele lamp en de groene lamp. Bij Explosion wordt de reactietijd vanaf de groene lamp weergegeven.
De reactie is bij jouw goed. De 60 voet tijd van 1,814 is redelijk goed voor een onbehandelde baan. De eindtijd van 9,89 is ook goed voor een amateur. De eindsnelheden op de 1/8 mijl en 1/4 mijl laten zien dat jouw motor veel vermogen heeft, meer dan 200 pk aan het achterwiel, waarschijnlijk m.b.v. lachgas of turbo. Ik weet niet of jouw motor voorzien is van een lange achtervork, aangepaste vering, airshifter, lock-up koppeling e.d. Zo ja, dan kun je na enige oefening op een geprepareerde baan in Drachten een lage 9 of een hoge 8 rijden.
Tja, je moet een béétje kunnen rijden ook hé.mijn motor was voorzien van een standaard gsxr 1000 motorblok en voor de rest geen aanpasingen aan de motor
is raar maar waar
denk dat jij ook wel de gekke antillianen kennen die ook altijd in drachten aanwezig zijn
ze waren nooit echt blij met mij mede omdat zij wel met kompleet aangepaste fietsen kwamen rijden en vaak van mij verloren dussss
idd pro stock.
-is geen dummytank, dat noemt men de airbox
-ok blok is niet meer echt origineel te noemen, maar dat is zo bij al die motors, dat is allemaal eigenbouw.
-mijn cruiser gebruikt bijna hetzelfde frame als die destroyer. tis een vrscdx met 121pk en
dit is de beste tijd van iemand op een forum die ik ken met dezelfde bike (stock) als ik
So finally got the DX to the track for the first time and did some bracket racing. Having never been to the track before it was a little intimidating and heart racing. Here is my fastest ET, I'll let the pros give me some advice.
RT:.435--HORRIBLE
60' 1.951
330' :5.260
1/8: 8.000
MPH: 89.80
1000': 10.374
1/4: 12.412
MPH: 109.77
From what I have read I could do ALOT better on my 60' times as well as my launch...I did have some .05s later in the day but couldn't put it all together.....
echter weet ik dat er ook mensen met een stock vrscdx de lage 11 halen
oke als je klassevertegenwoordiger bent van de streetbike wil je me uitleggen hoe het in z,n werk gaat als ik een keer mee zou willen doen met mijn honda.
mijn motor was voorzien van een standaard gsxr 1000 motorblok en voor de rest geen aanpasingen aan de motor
is raar maar waar
denk dat jij ook wel de gekke antillianen kennen die ook altijd in drachten aanwezig zijn
ze waren nooit echt blij met mij mede omdat zij wel met kompleet aangepaste fietsen kwamen rijden en vaak van mij verloren dussss