1.93 welk maar motorpak?

Mikker

MF'er
4 mrt 2004
60
0
almere
Hey me pa zit er aan te denken om binnekort ook weer te gaan motorrijden.
Nou wou ik alvast met kerst een motorpak kado geven.
Heeft ie in ieder geval een begin :9 . Hij is 1.93 lang
en ik vroeg me af welk maat pak je dan ongeveer nodig hebt
alvast bedankt.
 
Ik geloof niet dat iemand je dat kan vertellen, omdat je toch zult moeten passen.
De maat is bij elk merk weer anders. Dan nog, issie dik dun "normaal" etc.
 
Kijk in zijn jas welke maat hij heeft, je weet welk postuur enz.
Informeer dan bij een motorzaak naar welke maat motorkledeing je moet zoeken,
Maareh, hij denkt erover weer te gaan rijden. Als jij hem een pak kado doet moet ie wel. Is dat wel de bedoeling??
 
ja daarom geef ik ook een pak kado :9
dan krijgt hij een schuld gevoel als ie niet gaat rijden })
 
Als je weet wat z'n normale kledingmaten zijn kunnen ze je in een motorzaak vast wel helpen om een textiel pak te vinden. Leer wordt moeilijker omdat het veel strakker zit.
 
Geef hem een cadeaubon zodat jullie gezellig met z'n 2-en bij een motorzaak een pak voor hem kunnen gaan uitzoeken.
Dat is nog gezellig ook. :)
 
Geef hem een cadeaubon zodat jullie gezellig met z'n 2-en bij een motorzaak een pak voor hem kunnen gaan uitzoeken.
Dat is nog gezellig ook. :)
:^
je hebt namelijk merken die breed vallen, of juist smal, of met lange mouwen, of juist wat korter, en dan zijn er merken met lengtematen en korte maten enz enz enz
gewoon zelf laten passen, of iets op de gok kopen en later gaan ruilen want dat wordt het dan misschien wel ;)
 
Ik ben zelf ongeveer net zo lang maar ik ben niet zo breed. Maat 50-52 zijn dan veel te kort. Ik heb nu als ik mij niet vergis maat 102 wat overeen komt met 50 lang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan