1%bikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

lote

Rookie
7 jul 2004
2
0
belgium
1%bikers zijn echt geen kleine kindjes geloof me,aan jouw praat te horen weet je waarschijnlijk niets over het mc wereldje.anders moet je dat eens in het gezicht van een 1%biker zeggen dat het kleine kindjes zijn dan zal je wat zien.en wat je aan een echte mc hebt kan ik je hier vertellen in heel mijn leven heb ik al veel kameraden gehad maar geen enkel blijft duren in een mc heb je brothers voor het leven dat houd wel in dat je trouw blijft aan je brothers en dat in alle omstandigheden door dik en dun .ga jij maar lekker thuis bij je vrouwtje zitten met een bakje koffie en stop met kritiek te geven op anderen.en nog iets prospekts en hangarounds komen uit vrije wil bij de club en het is zeker niet zo dat ze belachelijk gemaakt word en moest dat zo zijn dan is dat omdat de prospekt of hangaround dat toelaat met zichzelf waaruit blijkt dat hij niet uit het goede hout is gesneden om bij een 1%motorclub te horen.het is een lange periode (hangaround en prospekt) maar eens je full mamber bent is het de max misschien moet je het zelf ook eensproberen dna zul je weten wat leven is.neen meneer het is geen stoer doen het is een LIFESTYLE
 
Lot, je snapt de werking van het Forum nog niet helemaal geloof ik....

Als je in een topic aan het lezen bent en je wil ergens op reageren dan klikt je op "reageren" en dan kun je je bericht achterlaten binnen dat topic.

Die andere mogelijkheid (Nieuw Topic) opent een geheel nieuw topic en dan "lijkt" ( :X :X ) je reactie dus nergens op te slaan en uit het luchtledige te komen vallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan