1-delig motorpak

Godfather

Die hard MF'er
14 mei 2003
669
0
Belgium
Weten jullie soms of er 1-delige _witte_ lederen pakken gemaakt worden?
Ik heb er tot nu toe geen gevonden. Heb enkel bij Alpinestars en Axo gekeken moet ik toegeven, en van IXS weet ik dat ze het niet hebben.

Alpinestars heeft wél witte laarzen ;)

(nope, dit is niet voor mezelf, want mijn motor en pakken zijn blauw ;) )

Alle hulp/links zijn welkom :} :}
 
Weten jullie soms of er 1-delige _witte_ lederen pakken gemaakt worden?
Ik heb er tot nu toe geen gevonden. Heb enkel bij Alpinestars en Axo gekeken moet ik toegeven, en van IXS weet ik dat ze het niet hebben.

Alpinestars heeft wél witte laarzen ;)

(nope, dit is niet voor mezelf, want mijn motor en pakken zijn blauw ;) )

Alle hulp/links zijn welkom :} :}
spidi heeft ze wel grotendeels wit maar dan zitten er nog gekleurde accenten op.
www.spidi.nl
 
bij MJK alle kleuren die je wil hebben maken ze voor je ..
 
Weten jullie soms of er 1-delige _witte_ lederen pakken gemaakt worden?
Ik heb er tot nu toe geen gevonden. Heb enkel bij Alpinestars en Axo gekeken moet ik toegeven, en van IXS weet ik dat ze het niet hebben.

Alpinestars heeft wél witte laarzen ;)

(nope, dit is niet voor mezelf, want mijn motor en pakken zijn blauw ;) )

Alle hulp/links zijn welkom :} :}

Ik heb een wit/zilverkleurig pak gezien bij bakker motorsport in nw. weerdinge.
Ik vind het een geweldig mooi pak :} Had ook wat zwarte accenten wat geweldig mooi aandeed :P
 
Volgens mij heb ik je gesproken bij de Superbikes in Assen..... Voor je vriendin toch? Ik stond in de stand van Verheul.....(die motorkleding stand onder de hoofdtribune) Je moet gewoon echt ff een belletje doen... Helemaal wit is geen probleem!!!! www.verheul.nu O-)
 
Ik heb een wit/zilverkleurig pak gezien bij bakker motorsport in nw. weerdinge.
Ik vind het een geweldig mooi pak :} Had ook wat zwarte accenten wat geweldig mooi aandeed :P

Heb je daar een adres of site url van?? klinkt best goed!!!
Bedankt aan de anderen voor jullie reacties trouwens. Ik had op een ander forum een foto gezien van een witte nieuwe R1 (gephotoshopped) en die heb ik aan een vriendin getoond en tja. Zij wil haar moto dus in't wit en een wit pak erbij ;)
EN ik zelf ben nu ook al aan't twijfelen... ik ga volgend jaar enkel nog circuitrijden, en wou toch iets origineels uitsteken met mijn racekuipen... en moet nog een 1-delig pak gaan halen...
Vandaar dus...

Maar toch allen bedankt hoor !! :} :}

@NoStreZz : sorry beste man, maar ik ben nog nooit te Assen geweest!
Er loopt nog een gek rond dus die een wit pak wil ;)
Maar toch bedankt voor je tip, heb de site bekeken en ziet er héél goed uit!!! Zal die zeker eens contacteren ;)
 
Heb je daar een adres of site url van?? klinkt best goed!!!
Bedankt aan de anderen voor jullie reacties trouwens. Ik had op een ander forum een foto gezien van een witte nieuwe R1 (gephotoshopped) en die heb ik aan een vriendin getoond en tja. Zij wil haar moto dus in't wit en een wit pak erbij ;)
EN ik zelf ben nu ook al aan't twijfelen... ik ga volgend jaar enkel nog circuitrijden, en wou toch iets origineels uitsteken met mijn racekuipen... en moet nog een 1-delig pak gaan halen...
Vandaar dus...

Maar toch allen bedankt hoor !! :} :}

@NoStreZz : sorry beste man, maar ik ben nog nooit te Assen geweest!
Er loopt nog een gek rond dus die een wit pak wil ;)
Maar toch bedankt voor je tip, heb de site bekeken en ziet er héél goed uit!!! Zal die zeker eens contacteren ;)

Er zijn dus meerdere gekken he, die zo'n pak wel willen :9

http://www.motorhuisbakker.nl/

Rob
 
Er loopt inderdaad dan nog zo'n gek :P rond die een wit pak wil. Ik dacht echt 'dat kan geen toeval zijn' omdat ik dus te Assen met een gozer en zijn vriendin heb staan praten die dat dus ook wilde..... Gewoon ff bellen, in de wintermaanden is er iets meer tijd dan in het 'seizoen'

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan