1-delig textiel overall gezocht

Furiousz

MF veteraan
5 apr 2005
5.831
0
Westwoud
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een 1 delig textiel overall (voor woon-werk). Heb al gespeurd op MF, maar er valt weinig over te vinden. Ook verder op internet weinig resultaat. Ben gisteren even bij een motorzaak geweest, maar die konden alleen een overall van 999 euro bestellen -O- . Bij de motoport hebben ze de Husky AX II voor 169 euro.

Is er iemand die weet waar ik zoiets nog meer kan vinden, of die er zelf 1 heeft??
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is de Difi Husky alleen s'winters een optie, hij wordt nl. als winteroverall verkocht, dus zal in de zomer wel ietwat warm zijn :Y
Verder kan ik je helaas niet helpen, succes :W
 
als je een 1 delig pak zoekt dat je zo over je kleren aantrekt daarbij voldoende bescherming biedt zonder dat je na 10 min. ongemakkelijk voelt bij 25 gr en of -10 dan moet je kijken bij aerostich in de usa, gunstig nu ivm de dollar of de revit infinity. niks goedkoop wel hightech stoffen en geschikt om mee motor te rijden.
 
volgens mij was het de revit infinity die 999 euro moest kosten!kzal zo eens naar aerostich zoeken.
 
Het is wel lelijk, lijkt wel een skipak. Wat is er mis met tweedelig? Koud? Heb met mijn 2-delig pak tot -8 graden gereden, was warm genoeg.
 
Het is wel lelijk, lijkt wel een skipak. Wat is er mis met tweedelig? Koud? Heb met mijn 2-delig pak tot -8 graden gereden, was warm genoeg.

Het voornaamste is dat ik hem zo binnen een paar sec. over mijn werkkleding kan aantrekken. Nu moet ik eerst mn broek aan, schoenen aan, jas aan. En op mn werk jas uit,schoenen uit,broek uit, schoenen weer aan. Heb ooit eens ergens een advertentie gezien in een motorblad met zo`n 1-delig pak dat je binnen 6 seconden aan kon trekken (en het zag er niet uit als een skipak ;) ), lijkt me erg makkelijk :Y

Aerostich:
BlackSilver.jpg
 
Laatst bewerkt:
moet je hier dan ook niet schoenen voor uit doen.
zo niet, dan zijn er vast wel broeken waarbij dat ook niet hoeft.
doe je gewoon broek aan, jas aan en klaar
voordeel van 2 delig is dat als je ff ergens terrasje pakt je de broek aan laat, en jas uit doet als t te warm is.
edit:
was toevallig op kalsbeek website aan t kijken, en daar hebben ze een spidi admiral staan voor 600 euro. alleen maat xl.
http://www.kalsbeekmotoren.nl/shopexd.asp?id=27127 (Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren)
 
Laatst bewerkt:
op het terras zitten met dat pak hoeft niet, dan trek ik mn leren combi wel aan ;) . Het gaat me er puur om dat ik het snel aan en uit kan trekken (wel zo prettig om 4 uur sochtends :) )
 
kwam net trouwens de spidi cargoyle broek tegen bij robsacc.nl. Met ritsen tot op de heupen. Is misschien ook wel een optie?!
 
Ik heb een broek van evolution en kan mijn laarzen aanlaten bij het aan en uittrekken van de broek. En jas is ook het werk niet. Ik kan me niet voorstellen dat een pak uit een deel zoveel sneller aan/uit trekken is...

http://www.hideout-leather.co.uk/folders/textile_suits/
 
Laatst bewerkt:
moet je hier dan ook niet schoenen voor uit doen.
zo niet, dan zijn er vast wel broeken waarbij dat ook niet hoeft.
doe je gewoon broek aan, jas aan en klaar
voordeel van 2 delig is dat als je ff ergens terrasje pakt je de broek aan laat, en jas uit doet als t te warm is.
edit:
was toevallig op kalsbeek website aan t kijken, en daar hebben ze een spidi admiral staan voor 600 euro. alleen maat xl.
http://www.kalsbeekmotoren.nl/shopexd.asp?id=27127 (Alles op het gebied van motoren | Kalsbeek Motoren)

is idd de enigste en het lijkt mij dat die redelijk klein valt vergeleken met de maten van revit of evolution
 
22010901.jpg



79,95 € Snowtrooper Thermokombi

EMPFEHLUNG TOURENFAHRER 01/2007 Außenmaterial robustes 420D Taslan, Verstärkungen im Kniebereich aus 600D Textilgewebe, Innenfutter 190T Nylon Taft (jeweils 100% Polyamid)


http://www.polo-motorrad.de/product/139695/group/1041/dmc_mb3_search_pi1.num/48/dmc_mb3_search_pi1.page/1/dmc_mb3_search_pi1.filter.GROUP_PATH.2/%281041%29+Regen-+%26+Thermobekleidung/dmc_mb3_search_pi1.filter.GROUP_PATH.0/%281016%29+Bekleidung/dmc_mb3_search_pi1.filter.GROUP_PATH.1/%281018%29+Herren/Produktdetail.productdetails.0.html (WWW,polo-motorrad.de)
 
hein gericke.
Ik heb zelf een motorbedrijf maar prive haal ik zo,n pak lekker bij hun, GOEDEkoop en idd zo over je werkpak.
Zo reed ik jaren lang woon werk verkeer.
 
op het terras zitten met dat pak hoeft niet, dan trek ik mn leren combi wel aan ;) . Het gaat me er puur om dat ik het snel aan en uit kan trekken (wel zo prettig om 4 uur sochtends :) )

Waarom is dat prettig om 4 uur 's ochtends? :?

:) Is wel een aardig topic dit.

Waar praten we eigenlijk over, over wat voor verschillen (in seconden dan)?

Wat is snel in jouw ogen? 6 seconden is snel ja, maar goed, is dat waar je naar streeft?

Is één minuut snel genoeg? :?
Textiel broek + jas + laarzen aantrekken redt ik denk ik wel in een minuut of anderhalf a twee. Jij toch ook, mag ik aannemen?

Het maakt mij niks uit, ergens snap ik je wel, maar ergens ook totaal niet, je wilt een vrij groot bedrag gaan besteden aan een bepaald eendelig pak, omdat je zoveel seconden sneller aangekleed wilt zijn om op de motor te kunnen stappen?

Maar goed, ik haal bv. ook andere auto's in met de auto, wat mij uiteindelijk geen enkele tijdwinst oplevert :N :) , en ik ben zelf ook wel van zo nu en dan dingen kopen die ik eigenlijk totaal niet nodig heb. O-)

Zou wel flitsend zijn, zo'n overall die je in 1 keer kunt aantrekken en opstappen maar. Succes met het vinden van een goeie voor een goeie prijs. :W
 
Waarom is dat prettig om 4 uur 's ochtends? :?

:) Is wel een aardig topic dit.

Waar praten we eigenlijk over, over wat voor verschillen (in seconden dan)?

Wat is snel in jouw ogen? 6 seconden is snel ja, maar goed, is dat waar je naar streeft?

Is één minuut snel genoeg? :?
Textiel broek + jas + laarzen aantrekken redt ik denk ik wel in een minuut of anderhalf a twee. Jij toch ook, mag ik aannemen?

Het maakt mij niks uit, ergens snap ik je wel, maar ergens ook totaal niet, je wilt een vrij groot bedrag gaan besteden aan een bepaald eendelig pak, omdat je zoveel seconden sneller aangekleed wilt zijn om op de motor te kunnen stappen?

Maar goed, ik haal bv. ook andere auto's in met de auto, wat mij uiteindelijk geen enkele tijdwinst oplevert :N :) , en ik ben zelf ook wel van zo nu en dan dingen kopen die ik eigenlijk totaal niet nodig heb. O-)

Zou wel flitsend zijn, zo'n overall die je in 1 keer kunt aantrekken en opstappen maar. Succes met het vinden van een goeie voor een goeie prijs. :W

Waarom? Puur gemakzucht :Y ! Maar als ik een goede broek kan vinden die aan te trekken is met schoenen aan dan ga ik daar voor ;)
 
Het voornaamste is dat ik hem zo binnen een paar sec. over mijn werkkleding kan aantrekken. Nu moet ik eerst mn broek aan, schoenen aan, jas aan. En op mn werk jas uit,schoenen uit,broek uit, schoenen weer aan. Heb ooit eens ergens een advertentie gezien in een motorblad met zo`n 1-delig pak dat je binnen 6 seconden aan kon trekken (en het zag er niet uit als een skipak ;) ), lijkt me erg makkelijk :Y

Aerostich:
[http://www.aerostich.com/files/images/suits/BlackSilver.jpg (afbeelding)]

Mmmm... 6 seconden red je niet, Aerostich adverteert met tien seconden: http://www.aerostich.com/catalog/US/Roadcrafter-Features-sp-17.html
:)

Mocht je interesse in zo'n Aerostich overall hebben, maar twijfelen over de kwaliteit, daar zou ik me geen zorgen over maken. Ik heb jaren op een Amerikaans motorforum gezeten, puur gericht op serieus toeren, en als het over kleding ging dan hadden ze maar één favoriet merk; Aerostich. Altijd alleen maar lovende berichten over gehoord, over de kwaliteit van het spul en de goede pasvorm. Als ik zelf zo'n overall zou willen hebben zou ik geen seconde aarzelen om er een te kopen. Dus als je in Nederland niet kan slagen, dan is dit best een goede optie.

:]
 
Laatst bewerkt:
www.louis.de heeft een motor overall voor 249,-.
Eendelig met een volledig doorlopende rits speciaal ontworpen voor woon- werk verkeer in het assortiment. http://www.louis.de/_10eaabd28278ae4b6584cc1ea55c365c13/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=140&wgr=856&list_total=2&anzeige=0&artnr_gr=208702 (Bekleidung, Helme und Motorradzubehör | Louis Motorrad & Freizeit).
deze lijkt mij aardig over een te komen met wat je zoekt.
 
Vandaag even bij Robs accessoires geweest. En naar huis gegaan met een Spidi broek, type: cargoyle. Deze broek is aan de zijkant helemaal open te ritsen zodat je er met schoen en al in kunt stappen. Goedkope oplossing :+

spidi%20gargoyle.jpg
 
Vandaag even bij Robs accessoires geweest. En naar huis gegaan met een Spidi broek, type: cargoyle. Deze broek is aan de zijkant helemaal open te ritsen zodat je er met schoen en al in kunt stappen. Goedkope oplossing :+

[http://www.robsacc.nl/robsacc/spidi%20gargoyle.jpg (afbeelding)]

Fesiteerd! *O*

En? Al getimed hoe snel je dat ding aankrijgt? ;)

Let us know. :) :W
 
in elk geval binnen een paar seconden ;) . Wist trouwens niet dat ze bij robs acc. zoveel motoren te koop hadden :?
 
Leo Teunissen in Kerkdriel zag ik zoiets hangen.
Ook nog halve prijs ( alle kleding trouwens )
 
Terug
Bovenaan Onderaan