1 foutje voor theorie

R3mco

Die hard MF'er
21 jun 2006
794
1
Leersum
*O*

zo op naar het laatste examen. jammer dat het nog zo lang gaat duren maar ja...

wat zakken er trouwens veel mensen B| van de +- 45 kandidaten waren er maar 14 geslaagd. dat is ongeveer 1 op 3 -O-

nou succes voor iedereen die nog moet of is gezakt, dan drink ik er vanavond ook alvast eentje op jullie ;) O-)
 
Duke II@25KwDas egt verkrachting mja :+ :+ :+

haha

Gefeliciteerd!
Ik had dr 4 geloof ik, was ook tevreden. Maat van me is al 5 keer gezakt met 7 vauten ofzo.
 
ik zes fout, WTF .. als je hem maar hebt *O* *O* *O*
( daarintegen ging ik met 2 vingers in me neus door de bijz. verr. )



:Y :+ :Y
 
STUDIE!!!! 1 fout :o ;) Heb je niets beters met je tijd te doen :P
Geen id hoeveel ik er fout had... ik meen dat ik op het randje zat :X

Meeste mensen wat bij mij zakten waren van die 45+ ers
Beetje lacherig en lax begonnen ze aan het examen herriner ik me nog :Y
Ik was bij me examen de enigste die het voor het eerst deed,
weet nog dat die vrouw wat het regelde vroeg of het nodig was om het
introductie filmpje af te spelen |( Ik was de enigste die het wou :9
 
hehehehe 1-0 voor de stuud!!!!
gefeliciteerd man !!
weer een eind op weg naar :]
 
haha stuudje zeggen ze allemaal O-) tja als je t graag wil en neit langer wil wachten dan ga je toch niet zakken op zo'n stom theorie examen B| zonde van de 30 euro ook trouwens

en ik denk niet dat je de enige bent die voertuigbeheersing met 2 vingers in zijn neus heeft gehaald ;)

zijn hier uberhaupt mensen die hiervoor zijn gezakt?
 
1 fout is netjes idd

Ik vind 2 fouten eigenlijk goed als max aantal fouten.
Als je de regels snapt is fouten maken niet nodig tijdens de theorie.

Mja, vind 't zelf af en toe nog redelijk subjectief.
Had zelf ook 2 fout (zonder de vragen zelfs doorgenomen te hebben :X ), maar had verwacht er 3 of 4 te hebben.

En van de 2 fouten die ik had, wist ik gelijk welke vragen 't waren.
Eentje was op een dijkje, waarbij een auto langzaam rijdt met zijn rechterwiel in de berm. Mag je hier inhalen?
Mja, 't zou kunnen, maar zoveel ruimte was er ook weer niet voor een 'beginnend' motorrijder. Dus ik had nee ingevuld, bleek dus dat 't wel mocht.

Tweede was een motorrijder die langs een rij geparkeerde auto's rijdt. Rijdt u hier goed? Hmm.. past er een autodeur tussen? Net wel, net niet. Ik voor de zekerheid nee ingevuld. Bleek dat er wel genoeg ruimte was.

Sommige vragen zijn echt listig, maar wellicht had ik ze wel goed gehad, als ik fatsoenlijk de vragen had doorgenomen.. O-)
 
ik had ook 6 fout voor de theorie viel toch wel heel hard tegen

en de rest alsof het niks was :P
 
Mja, me theorie had ik pas bij de 4 keer ofzo, en had toen 5 fouten.
Met examens wil ik nog wel eens dichtslaan ofzo, ik weet iig op sommige momenten gewoon niet meer wat het nu moet wezen (vooral van de instinkers enzo).
Me bijzondereverrichtingen had ik de 2-de keer te pakken, eerste keer was ik er totaal niet bij. De dag daarvoor begrafenis gehad van een goede vriend van me.

De AVD had ik gelijk de eerste keer te pakken, ondanks dat ik de dag daarvoor door me rug gegaan was. Achteraf (was toen al geslaagd) vroeg de examinator waarom ik steeds zo verschoof op de motor. Heb toen uitgelegd dat ik de dag daarvoor door me rug gegaan was. Hij vond het knap dat ik ondanks dat, wel gewoon me examen gedaan heb. Hij vroeg toch nog wel effe of ik niet onder de medicijnen zat (spierverslappers enzo). En nee, ik had geen enkel medicijn ingenomen, behalve een halve liter whiskey :+ .
 
Cker niet slecht! :} :}

En idd gefeliciteerd!

Ik had 2 fouten maar toen moest je nog 70 vragen doen ;)
En dat waren nog fouten die niet echt levensbedreigend zouden zijn.

Stoppen binnen de BBK voor iemand in een rolstoel was er één van.
En een auto die zonder dat beruchte Deeltje III (uitvinding van de PvdA :N )op de vooruit op de openbare weg reed.....

Die laatste is nu vervangen door de Houderschapsbelasting.
 
Terug
Bovenaan Onderaan