1 geregistreerde gebruikers, 0 gasten, 1 hidden

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
ehhh... 1 hidden gebruiker? als er staat dat hij hidden is, dan is ie toch niet echt hidden meer? wat is dat, en wat is de bedoeling? ik snap ut niet... :?

en ben natuurlijk nieuwsgierig.
 
ow ik snap het, dan ben ik hidden? ik zie m\'n naam niet... :? ik wil m\'n naam wel zien... kan dat?
 
Ik wilde het als standaard zetten (niet hidden dus), maar dat valt dus mooi niet mee :(

Maar blij dat mensen dit lezen :)
 
Daar had ik ook nog een vraag over.

Wat gebeurt er met users die al lange tijd (half jaartje ofzo) niet meer actief zijn. Een account is snel aangemaakt als je bijvoorbeeld je motor wilt verkopen oid. Daarna word er nog weleens gekeken, maar nooit meer iets mee gedaan.

Worden die gewist of blijven ze eeuwig bestaan? Zo verdwijnen ook een aantal leuke namen die nieuwe users hadden willen gebruiken.
 
Zomaar een ander vraagje:

Hoe word de volgorde van gebruiker onderin de index bepaald. Het staat nooit op alfabet.

Nieuwsgierig
 
ook niet, ik zit hier de hele dag ingelogd en elke keer veranderd het. Misschien word je weer naar achter gegooid als je refreshed ofzo. Vind het wel leuk, maar soms onhandig.
 
ehehe ik had \'m ff snel aangemaakt ;) Je mag de user wel weer deleten hoor. Had \'m geregistereerd onder m\'n Hotmail adres toen ik aan het werk was :}

Met hotmail kon je toch geen MF account aanmaken :?

Jaja, heb een tijdje geleden de FAQ maar eens doorgelezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan