1 juni '08: 400cc Meeting

xMariekex

MF veteraan
16 okt 2005
7.095
3
Apeldoorn
:] Het is weer zover, 1 juni wordt er weer een 400cc meet gehouden! :]


De vorige rit was georganiseerd door Vodkat, deze keer zal Gr@spol de rit voorrijden.

Start punt is de Mac in Zwolle Noord
Verzamelen om 11.00uur
Het is de bedoeling dat we zo'n 130km gaan rijden en in de weerribben gaan eten/drinken.....

McDonalds ZWOLLE NOORD
Adres:
Floresstraat 60
Postcode: 8022 AD
Plaats: ZWOLLE

Afslag: A28, afrit 20 Zwolle-Noord
Om er te komen dient u afslag 20 Zwolle Noord te nemen, Onderaan de afslag (komend van de richting Amersfoort/Apeldoorn) rechtsaf, na 100m zit de macdondalds aan de rechterhand, Kan niet missen....

Nog iets anders.... Neem ff 2euro mee voor de pont!!

Dus wie heeft er zin om mee te gaan op 1 juni, alle 400cc motoren zijn welkom!

  • Gr@spol
  • Vodkat
  • 4honderd
  • Vriendje Wheelie
  • HornEd
  • Rene H
  • vlorp
  • Thijsiepee
  • Icequeen
  • zxr400drive
  • Marieke

Het idee voor deze rit is ontstaan op http://vierhonderd.freeforums.org/index.php (het (nieuwe) 400cc forum).
 
Laatst bewerkt:
Had me op het 400 cc forum al lang aangemeld, maar ik kan hier natuurlijk niet achterblijven hè ;)
 
Willen jullie eigenlijk wel zo'n lelijk ding mee hebben? :9

full
 
Rit zal waarschijnlijk beginnen bij Deventer, de dijk over richting het noorden. Maar zoals ik al had neergezet hoop ik snel meer te horen van Graspol.

Iedereen mag mee, of je je motor nou lelijk vindt of niet ;) Belangrijkste is dat het 400cc moet zijn.
 
Ik ga ook mee *O*

Ohja ik ben voorrijder :X :+

Ik kom snel ff met wat meer details, maar ben nog niet helemaal uit de complete route... moet ik nog ff een x volledig rijden...

Maar zeeeer waarschijnlijk wordt het Of starten in Zwolle (dijk heen en weer :9 :9~ ) OF starten in Deventer....
 
Zwolle? Deventer?

[me="HornEd"]wist niet dat het 1 en dezelfde gemeente is...[/me] :+

Maar ach, alles ten oosten van de randstad is buitenland voor mij...... *O* Zal mn paspoort meenemen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Wordt voor mij ook wel een eindje toeren om daar te komen, maar als het weer een beetje meewerkt heb ik er zeker wel zin in
 
Terug
Bovenaan Onderaan