1 juni circuitdag Assen: wie nog meer?

Hier nog een. Ik met mn blade en twee vrienden. Een met een r1100s en een zx6r. Moet zeggen dat ik er echt zin in heb!
 
ik zie dat er alleen met fluisterslille motoren gereden mag worden.
Mijn vraag is nu, wanneer is een motor fluisterstil??
 
Ik heb van een jongen gehoord die met een hotcam MET db-killer gewoon mocht rijden. Er reden er zelfs met open dempers. Maar ik weet niet of dat per organisator of circuit verschillend is?
 
Ik heb van een jongen gehoord die met een hotcam MET db-killer gewoon mocht rijden. Er reden er zelfs met open dempers. Maar ik weet niet of dat per organisator of circuit verschillend is?


Vorig jaar heb ik met de Lady's Only gereden op Assen. Toen had ik gewoon mijn Laser met dB-killer erin. Waarschijnlijk dus niet te veel geluid. Ik weet niet of dat dit jaar nog zo is, wie weet is het idd per organisator verschillend.

Ik zal er nog eens een nachtje over slapen of het idd niet verstandig is om even mijn originele uitlaat erop te zetten.
Het zou ook lullig zijn als je er daar achter komt dat je ineens niet meer mee mag rijden... :o


CAT
 
Kreeg net een mailtje van Motorsport Lifstyle met o.a. deze vermelding:


ActionFoto
Op de dagen van Motorsport Lifestyle worden er foto's gemaakt door Actionfoto. Dit geeft je de gelegenheid spectaculaire foto's van jezelf te krijgen.
De foto's zijn te bestellen via de website. (www.actionfoto.nl). Mocht je speciale wensen hebben verzoeken wij je tijdens de Circuitdag zelf contact met hen op te nemen.

Bach's DV-Productions
Bach's DV-Productions is de gehele dag aanwezig om deze circuitdag te filmen. Er wordt gefilmd op allerlei punten langs de baan en ook de spanning en ontspanning in de pits. In de middag sessies wordt er vanaf een cameramotor met twee onboardcamera's spectaculaire closeup beelden van de deelnemers gemaakt.
Al deze beelden worden later verwerkt in een snelle circuitfilm, tijdens deze dag kan je via een inschrijfformulier deze dvd bestellen, meer info vind je op www.dv-productions.nl

Houd je er dus ook nog een leuke herinnering aan over! (als je niet op je bek gaat) :) :P


CAT
 
Ik heb van een jongen gehoord die met een hotcam MET db-killer gewoon mocht rijden. Er reden er zelfs met open dempers. Maar ik weet niet of dat per organisator of circuit verschillend is?
Ik rij altijd met Laser Hotcam met db-killer en nooit problemen gehad. Ligt er ook een beetje aan hoe de wind staat (i.v.m. meetpaal). In geval van twijfel gewoon orginele uitlaat erop ;)
 
hi het is ook heel verschillend.
er word veel gereden op het circuit met een sportuitlaat
dat kan ook wel zolang je niet over de grens heen gaan van 88db
met een uitlaat waar een een zwaar dof geluid in zit kan het dus wel
er word op het circuit op 2 punten gemeten, dus je kan gewoon op dat punt even het gas dicht gooien.

o'ja ik ga zelf maandag 6 juni naar assen
grtz richard
 
Nog twee nachtjes. Ik kan echt niet wachten. Ben erg benieuwd hoe het gaat. Heb er in ieder geval zin in en het weer ziet er redelijk uit. Dat wordt :] :]
 
Zeker, ik heb er ook zin in. Wij gaan morgen avond al naar assen. Hotel of zoiets pakken en dan woensdag fris beginnen.. :]
En inderdaad hopen dat het weer mee wil werken
 
Ik ben er ook!!

Woensdagochtend ook fris beginnen, maar dan letterlijk B| eerst even 200 km snelwegknallen....brrrr....
 
Wij hebben een hoteltje in Norg geregeld. In eerste instantie dacht ik ook woensdag naar Assen te knallen. Maar dit vind ik toch iets relaxter. (Plastic Power en Prikkie hebben me overgehaald ;) )
Kijken of ik nog kan slapen morgennacht
 
Terug
Bovenaan Onderaan