1 maand niet verzekeren

Ja idd prima uit te leggen. Deze situatie stinkt als dezelfde mate van selectiefheid die gehanteerd wordt door uitzendbureaus. Die lui bieden ook altijd van alles aan en voeren leuke gesprekken met je, maar je schiet er niets mee op.

Vind het belachelijk dat ze je niet willen verzekeren. knmv nog ff vlug bellen.

edit: knmv is weer eens niet te bereiken om half vijf....Allemaal vreemde toontjes krijg je te horen, en ipv te zeggen dat er niemand aanwezig is zit je 5 minuten te wachten om vervolgens weer naar het startmenu te worden gegooid.....

|( !!!!
Ik vind jou een beetje een mopperkont.
 
Ja idd prima uit te leggen. Deze situatie stinkt als dezelfde mate van selectiefheid die gehanteerd wordt door uitzendbureaus. Die lui bieden ook altijd van alles aan en voeren leuke gesprekken met je, maar je schiet er niets mee op.

Vind het belachelijk dat ze je niet willen verzekeren. knmv nog ff vlug bellen.

edit: knmv is weer eens niet te bereiken om half vijf....Allemaal vreemde toontjes krijg je te horen, en ipv te zeggen dat er niemand aanwezig is zit je 5 minuten te wachten om vervolgens weer naar het startmenu te worden gegooid.....

|( !!!!

Weet je hoe dat zo komt? Omdat er dodo's rondlopen die hun auto/motor niet verzekeren, een aanrijding oid krijgen en DAN een verzekering af proberen te sluiten. Daarom. Dus hop, verzekeren dat ding.
 
Hallo leute,

Okay dan, ik zal hem verzekeren, jullie hebben mij overtuigd.

Bedankt allemaal voor de informatie.

Mvg

Tyrant
 
Terug
Bovenaan Onderaan