1 Maart Nationale complimentendag!

Status
Niet open voor verdere reacties.

dibo87

MF'er
11 okt 2009
48
0
Viel mij op dat hier nog geen topic over was.
Het is nog geen vrijdag, maar om even af te trappen:

Ik wil bij deze iedereen een compliment geven die het motor-forum.nl mogelijk maakt :} :}

Groeten, Dirk
 
Laatst bewerkt:
Viel mij op dat hier nog geen topic over was.
Het is nog geen vrijdag, maar om even af te trappen:

Ik wil bij deze iedereen een compliment geven die het motorforum mogelijk maakt :} :}

Groeten, Dirk
Dat geldt trouwens ook voor iedereen die motor-forum.nl mogelijk maakt. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
 
[...]

Dat geldt trouwens ook voor iedereen die motor-forum.nl mogelijk maakt. Dat mag ook wel eens gezegd worden.~[/quote]

Aangepast :-)
 
ik kom niet zo vaak op motorforum.nl..ziet er minder leuk uit dan motor-forum.nl
daarom complimentjes voor motor-forum.nl *O*
 
Viel mij op dat hier nog geen topic over was.
Het is nog geen vrijdag, maar om even af te trappen:

Ik wil bij deze iedereen een compliment geven die het motor-forum.nl mogelijk maakt :} :}

Groeten, Dirk

Mooi topic :Y
 
Viel mij op dat hier nog geen topic over was.
Het is nog geen vrijdag, maar om even af te trappen:

Ik wil bij deze iedereen een compliment geven die het motor-forum.nl mogelijk maakt :} :}

Groeten, Dirk
Mooi gesproken. :}
 
Jullie luisteren zeker 3FM.... slap gelul.

Complimenten dag, nou voor iedereen die een winterstop heeft gehad! Die mag vandaag weer rijden! +1 + compliment!
 
Complimenten voor dit topic zeg!! Tjongejonge, ook complimenten voor de reacties, snedig en gevat allemaal, poepoe, eindelijk een topic die wat toevoegt aan dit toch al geweldige forum!

Top, nogmaals complimenten!
 
Net nu ik dacht dat er geen slappere topics meer zouden komen,is het TS toch gelukt. -O-
Complimenten daarvoor :Y



:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan