1 op 14!!!

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
:(

ja, dat krijg ik dus als ik een tank goed doorrij, 168 km met 12liter op mijn gs 500 :r

is dit normaal of scheelt er echt iets aan, de carbs zijn proper, de banden op spanning, ketting gesmeerd en aangespannen en de olie op het juiste niveau
als ik wat rustiger rij is het verbruik iets van 1/17, wat volgens mij nog steeds enorm veel is, wat denken jullie??? :?
rij wel veel korte afstanden met dus nog een koude motor
 
Doe ik het toch nog niet echt verkeerd met 1 op 10 a 1 op 11
Met heeeeeeeel netjes aan de snelheid houden en lange afstanden en rustig gas geven lukt het de 1 op 16 te halen.
Maar de praktijk is toch wel 1 op 10/11

En mijn Vmax is af fabriek en mn rechterhand ook , dus geen mods eraan. })
 
Als ik heel rustig rij 1 op 13, naar mijn werk meestal 1 op 11/12 en op trapdagen 1 op 9. En toch blijft het iedere keer weer schrikken als ik moet tanken. :r benzineprijzen.
 
Motor rijden is geen hobby maar een levensstijl

Dus geen gezeur over benzine is gewoon noodzakelijk kwaad.
en op=op en dan...... juist weer tanken.

Discussie gesloten!!!!!!!!1 :9
 
Motor-brommer-scooter-iets verbruik:

Tijdens het surfen (willekeurig motorsites) kwam ik een site tegen van een mannetje met een kymco DJ50 (in de volksmond: een diedjee). Wat opgevoerd liep het ding 130 per uur en (volgens de eigenaar) in 7,5 secs naar de 100...
Verbruik: 1 op 5 tot 1 op 8!!!
Dan valt 1 op 14 opeens heel erg mee, toch? :)
 
Ik mag toch verblijdt zijn met een eerste verbruik van 260 km op 16 liter, en nu, nu ik echt MAG gasgeven (inrijden is voorbij) kom ik toch nog aan een goede 200+km. Dus de nieuwe R1 is zowaar zuiniger geworden HellDesker... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan