1 op 14!!!

Wafelijzer

MF veteraan
7 jun 2001
1.669
0
Belgie
:(

ja, dat krijg ik dus als ik een tank goed doorrij, 168 km met 12liter op mijn gs 500 :r

is dit normaal of scheelt er echt iets aan, de carbs zijn proper, de banden op spanning, ketting gesmeerd en aangespannen en de olie op het juiste niveau
als ik wat rustiger rij is het verbruik iets van 1/17, wat volgens mij nog steeds enorm veel is, wat denken jullie??? :?
rij wel veel korte afstanden met dus nog een koude motor
 
Op m`n ZX7R haal ik ook maar 1 op 14 (200Km per 14L)

heb ooit eens 1 op 19 gehaald, maar was net een oma op zondag |(
ook heb ik 1 op 9 gehaald ;( en dat toen de prijzen bijna 3,= per l was |( )
 
als ik ga lopen racen met m'n VFR dan rij ik 250 km op 19 Liter, doe ik daarentegen snelwegen of een lange toerrit, dan kan ik op dezelfde tank 300 km ver komen. (kheb wel een dynojetkit en een sportuitlaat, dus hij verbruikt al ietsje meer.. :) )
 
hij kan in ieder geval 1 op 34 lopen!
heb dat eens gehaald toen ik met een maat heel erg rustig reed op de veluwe. 5 in zijn 6 versnelling
normaal bij rustig verbruik makkelijk 1 op 20
en als je doorrijd ongeveer 1 op 14

jr

 
Verbruik CB350F in de stad:
141 km met 10,3 liter = 1:13,7 ;( ;( ;(
Bij normaal gebruik buiten de stad haal ik meestal toch wel 1:17 a 18. De carburateurs moeten denk ik toch echt schoon gemaakt worden. Het ruft naar benzine in het hok waar me bike staat. Ik denk dat ie een beetje lekt... :(
 
gisteren ging mijn bezine lampje eerder branden dan normaal, na zo
n 240 km.... dat is 1:14!!!

ik schommel dus ook tussen de 1:19 en 1:14

_________________
http://www.2wf.com/html/bikes/latesttest/yzf600r/yzf600r.shtml (Yamaha YZF600R Thundercat) | getuned door Mobu | 105 PK | 400 meter in 11"3 sec @ 194.7 km/u

[ Dit Bericht is bewerkt door: BertV op 2001-06-24 17:12 ]
 
gisteren ging mijn bezine lampje eerder branden dan normaal, na zo
n 240 km.... dat is 1:14!!!

ik schommel dus ook tussen de 1:19 en 1:14
Ik ook, als ik rustig aandoe dan kan ik 220km uit ongeveer 13 liter halen (1:17). Afgelopen week ging 'ie na 185km al inhouden }) (jaja, /me leert zijn motortje beter en beter kennen :] )
 
Mijn ouwe divje plusminus 1:18 tot 1:20 bij normaal tot sportief gebruik. Tijdens kroezen op de duitse Autobahn (continu 100 km/h omdat het motortje van mijn maat niet meer zo hard wilde :( ) heb ik genoegen mogen smaken om 1:30 te halen 8-)

Nog geen gegevens over m'n Fazertje...
 
1 op 11/12 is bij mij normaal, was voordat ik de naalden wat hoger heb gezet ietsje meer 1 op 13, maar meer niet, maar ik rij niet rustig.

1 op 16 is wel het hoogste wat ik gehaald heb, wel redelijk rustig gereden
 
Ik haal net de 200 km uit een tank... Alleen op de eerste tank die ik leeg reed op mijn fiets kwam ik verder namelijk 225 km... Kweet alleen mijn tankinhoud niet... Sorry.
 
HELLdesker
Holy Motorfreak


Geregistreerd: May 19, 2001
Berichten: 478
Lokatie: Omgeving Eindhoven.
Geplaatst: 2001-06-25 11:47
--------------------------------------------------------------------------------
Ik haal net de 200 km uit een tank... Alleen op de eerste tank die ik leeg reed op mijn fiets kwam ik verder namelijk 225 km... Kweet alleen mijn tankinhoud niet... Sorry.
_________________
Ik mijn YZF-R1 waarmee ik lekker kan . snelheidscontroleurs.

--------------------------------------------------------------------------------
Helldesker toch, je weet niet hoeveel er in je tank gaat, en als je tankt dan, hoeveel gaat erin.
Een R1 heeft een 18 liter tank, bij 15 gaat het lampje branden, ik heb bijna nooit meer dan 17 liter kunnen tanken, dus die laatste liter moet je erin proppen of echt leeg rijden, en dan is zo´n R1 toch wel zwaar met z´n 175 kilo.
 
[herhaling]
Op 2001-06-25 09:55, schreef soeptablet:
Mijn ouwe divje plusminus 1:18 tot 1:20 bij normaal tot sportief gebruik. Tijdens kroezen op de duitse Autobahn (continu 100 km/h omdat het motortje van mijn maat niet meer zo hard wilde :( ) heb ik genoegen mogen smaken om 1:30 te halen 8-)

Nog geen gegevens over m'n Fazertje...

[/herhaling]



[nieuwe gegevens]

Vanochtend efkes getankt en uitgerekend: 1:18 :)

[/nieuwe gegevens]
 
Wat een mazzelaars allemaal, ik mag blij zijn als ik 1 op 10 haal, dat lukt als ik niet al te veel gekke dingen uithaal (en geen lachgas gebruik, dan gaat er nl een 2e benzinepomp meedraaien). En dat op een VMax met een 15 liter benzinetank (effectief 12.5 liter)!!!!!! Ik heb nu een 6 liter tank erbij op de plek waar de "neptank" normaal zit (effectief 4.5 liter dus weer 45 km verder) en zit te wachten op een nieuwe benzinetank op de plek van de originele onder het zadel van 20.5 liter. Wordt een totaal van 25 liter en is dus genoeg voor 250 km!!!!! Eindelijk kan ik een benzinestation voorbij rijden zonder te moeten stoppen. :]
Ik heb op vakantie wel eens na 45 km alweer moeten tanken omdat het daarop volgende tankstation te ver zou zijn. :(
 
Wat een mazzelaars allemaal, ik mag blij zijn als ik 1 op 10 haal, dat lukt als ik niet al te veel gekke dingen uithaal (en geen lachgas gebruik, dan gaat er nl een 2e benzinepomp meedraaien). En dat op een VMax met een 15 liter benzinetank (effectief 12.5 liter)!!!!!! Ik heb nu een 6 liter tank erbij op de plek waar de "neptank" normaal zit (effectief 4.5 liter dus weer 45 km verder) en zit te wachten op een nieuwe benzinetank op de plek van de originele onder het zadel van 20.5 liter. Wordt een totaal van 25 liter en is dus genoeg voor 250 km!!!!! Eindelijk kan ik een benzinestation voorbij rijden zonder te moeten stoppen. :]
Ik heb op vakantie wel eens na 45 km alweer moeten tanken omdat het daarop volgende tankstation te ver zou zijn. :(

Bwhahahahaha, tering de tering wat een verbruik zeg, pfffffff loop je daar niet op leeg dan? Ik was al niet blij met RD 1op11, nu fireblade 1op15 is ook lekker........
 
Terug
Bovenaan Onderaan