1-pitter rijders Zuid-Holland-Zuid?

Eh maar Sharky... jij rijdt toch niet? Of inmiddels wel weer? ;)

Oeff das pijnlijk. Nee ik rij nog niet. We zijn nog staaed alle onderdelen aan het bij aan het zoeken. Kan wel melden dat het waarschijnlijk een 680 gaat worden inplaats van een 650.

En inderdaad ik rij op een XR50 SM omgebouwd. (hopelijk is hij binnen een maand of 2 af.
;)
 
Oeff das pijnlijk. Nee ik rij nog niet. We zijn nog staaed alle onderdelen aan het bij aan het zoeken. Kan wel melden dat het waarschijnlijk een 680 gaat worden inplaats van een 650.

En inderdaad ik rij op een XR50 SM omgebouwd. (hopelijk is hij binnen een maand of 2 af.
;)

680??! :} Maar ja jij hebt ook wel gruwelijk veel vermogen nodig om die ordinair dikke achterslof van je over het asfalt vooruit te porren ;)
 
Xl500R en DR500S netjes in de tuin naast mn Twin, in een buitenwijk van Rotterdam ;) Groeten Jeroen (op zn werk)
 
............. 8-)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/117707/749f78e6b3e3ecdf56953ff76db67f4d (XT600 CT.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
Zuid holland ZUID, tja dat ga ik toch helaas niet echt redden met den haag vrees ik, maar ja ach kom redelijk in de buurt, heb er al 2 van de 3 goed, 1-pitter, Zuid Holland, helaas geen 2e zuid.
 
waar rijden jullie nou zoal met zo'n 1pitter-ding?
snelweg ed is NIET grappig met zo'n ding
ik zoek weleens industrieterreinen op
anders nog ID-en bij jullie id buurt?
 
Snelweg niet grappig ? Best te doen hoor, alleen boven de 140 ga je wel wat zwabberen. Maar ik geef toe, een normale wegmotor rijd lekkerder op de snelweg :)
 
Xt660x Zoetermeer,

Snelweg geen probleem hoor, ben vorige week binnendoor naar het zwarte woud (dld)gereden en terug 750km over de snelweg.
Krijg alleen een stijve nek :]
 
Zuid holland ZUID, tja dat ga ik toch helaas niet echt redden met den haag vrees ik, maar ja ach kom redelijk in de buurt, heb er al 2 van de 3 goed, 1-pitter, Zuid Holland, helaas geen 2e zuid.

Ook 2 van de 3, Honda FX650 in Bollenstreek (heerlijk door de duinen, langs de bollenvelden, en vooral over de middenstreep in de drukke en smalle straten en stegen van Leiden ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan