Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
ierland - nederlandIemand nog iets te doen op deze (voorspelde) mooie zaterdag. Is er toevallig een beurs, show, feest, iets dergelijks waar een aantal motorrijders heen gaan?
ierland - nederland
ik geloof dat het rond 16:00 wordt uitgezonden.
Helaas ga ik er naar kijken, want op dat soort momenten is het een stuk rustiger op de wegen...
tja.... wat zou ik daar nou mee bedoelen he?Sorry hoor, maar bedoel je hiermee?
Vollleybal? Dat vind ik wel leuk soms. Of waterpolo? Zeker weer voetbal?
Soms ben ik best verstandig ja, niet vaak maar heel soms wel.er zijn nog meer verstandige mensen zie ik.......
als je bij voetbal alleen naar de uitwassen kijkt, moet je dat ook es doen bij de racefans.... zie ik weinig verschil...Assen zet altijd zijn deuren wijd open voor racefans. Dat is bij grote voetbalwedstrijden wel anders.
ah.. knokken..., da\'s een heel andere sport...Hoe groot is de kans dat Biaggi-fans in grote getale slaags raken met Jurgen-fans? Om maar iets te noemen...
Tsja in Assen komen ook altijd groote groepen \"mensen\" die alleen maar komen om te zuipen en zien vervolgens niks van de race.ah.. knokken..., da\'s een heel andere sport...
Ik las meer commentaren over drankmisbruik, kunnen ze in assen ook wel aardig hoor...![]()