1 september??

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Iemand nog iets te doen op deze (voorspelde) mooie zaterdag. Is er toevallig een beurs, show, feest, iets dergelijks waar een aantal motorrijders heen gaan?
 
Iemand nog iets te doen op deze (voorspelde) mooie zaterdag. Is er toevallig een beurs, show, feest, iets dergelijks waar een aantal motorrijders heen gaan?
ierland - nederland
ik geloof dat het rond 16:00 wordt uitgezonden.
Helaas ga ik er naar kijken, want op dat soort momenten is het een stuk rustiger op de wegen...
 
ierland - nederland
ik geloof dat het rond 16:00 wordt uitgezonden.
Helaas ga ik er naar kijken, want op dat soort momenten is het een stuk rustiger op de wegen...

Sorry hoor, maar bedoel je hiermee?

Vollleybal? Dat vind ik wel leuk soms. Of waterpolo? Zeker weer voetbal :r ?
 
Sorry hoor, maar bedoel je hiermee?

Vollleybal? Dat vind ik wel leuk soms. Of waterpolo? Zeker weer voetbal :r ?
tja.... wat zou ik daar nou mee bedoelen he?
es kijken in de kranten... inderdaad, het staat er vol mee, a.s. zaterdag kwalificatie wedstrdijd waterpolo....
wees blij dat nederland gek op voetbal is en jij niet, kun jij tenminste ongestoord knallen.
 
Was je een beetje aan het plagen.

Ik heb inderdaad een hekel aan voetbal, maar helemaal de manier waarop mensen er mee omgaan. Vragen ze iets over iemand, een wedstrijd enz., en dan moet jij maar fff uit je hoofd weten dat ze voetbal bedoelen :( , blachelijk toch?

Ik ken die namen niet van die voetballers, en wordt hier zo vaak mee geconfronteerd; zeer irritant! En dan zijn ze nog beledigd ook als ik zeg dat ik voetbal haat!
 
Als Nederland moet voetballen ben ik altijd blij!
Lekker weinig verkeer op de weg kun je ongehinderd een eind gaan jagen! })
Was er maar weer een WK of EK!
 
toch typisch....
tijdens motorritten was ik altijd een van de weinige die ook wk-voetbal wilde zien...
zijn motorrijders in het algemeen dan net zo eenkennig als bijvoorbeeld..... voetbalsuporters?
mmmmm, het viel mij op dat de meer-kennigen vaak ook beter motor reden... :P
 
Voetbal is aan mij niet besteed, behalve als de TV in de kroeg staat, dan kan het nog wel gezellig zijn.

Overigens vind ik geen enkele sport interessant genoeg om voor de TV te hangen. Ik kan mijn tijd wel beter besteden, helemaal als er voetbal op TV is. Lekker rijden op lege wegen.
 
stupid2.gif
Ik vind aan voetbal ook weinig... Het enige wat ik nog wel wil kijken op TV zijn de gemotoriseerde sporten... ( Rally\'s, Formule 1 en motorraces.)
 
Hoezo verstandig? Dat je met dit weer niet voor de TV zit? Maar wel voor de computer?

Zit ik zelf trouwens ook, maar ik moest nu eenmaal vandaag werken. En morgen gaat het regenen :(
 
Nou ja, dat voetbal is nu ook voorbij, Nederland eruit maar kan niet zeggen dat ik het vervelend vind ofzo. :)
 
Slecht voor de omzet van de kroegen hier in de omgeving...
Bij winst wordt er feest gevierd en daarna :r

Zal nu vanavond wel rustig blijven.

Ik heb het niet zo op dat voetballen, als ik al die nationalistische gevoelens zie die dan de kop opsteken... Kijk ik vind het leuk als Jurgen zou winnen (echt wel!), maar als een andere goede rijder wint vind ik dat ook prima, en ik heb het gevoel dat dat voor meer racefans geldt. De spanning van de wedstrijd is belangrijker. Bij voetbal ligt dat heel anders. Het maakt niet uit hoe er gespeeld wordt, als ze maar winnen.
 
helemaal gelijk heb je fastcruiser.. best wel jammer dat het zo moet gaan trouwens maarja, wees blij dat al die eikels voorlopig nog bij\'t voetbal zitten.
 
Ik moet er inderdaad niet aan denken dat die lui, die waarschijnlijk voor de rest net zo geïnteresseerd zijn in motorsport dan in voetbal (hoeveel voetbal-tvkijkers voetballen zelf?), de sfeer komen verzieken bij motorraces.

Assen zet altijd zijn deuren wijd open voor racefans. Dat is bij grote voetbalwedstrijden wel anders.
 
Drankmisbruik is goed voor de horeca, zolang er niets vernield wordt. Dat laatste schijnt in Assen wel mee te vallen, vergeleken met een gemiddelde risicowedstrijd. En van een paar wildplassers en zatlappen ligt geen enkele burgermeester wakker.
 
ah.. knokken..., da\'s een heel andere sport...
Ik las meer commentaren over drankmisbruik, kunnen ze in assen ook wel aardig hoor... ;)
Tsja in Assen komen ook altijd groote groepen \"mensen\" die alleen maar komen om te zuipen en zien vervolgens niks van de race. :j
Dat is netzo als die relschoppers die niet voor het voetbal komen maar om te knokken.
Bij de Superbikes zie je gelukkig bijna alleen maar echte race-fans!
 
Terug
Bovenaan Onderaan