1 t/m 3 juli 2016 (BMW) toerrit Heimbach (Eifel)

Ik vermoed dat Krauser opgeslokt is door Wunderlich: mijn achterste (Wunderlich)valbeugels heetten :Krauser by Wunderlich.
 
ootje schreef...:

Krauser, ik dacht dat die alleen kuipen en koffers maakten.
...Bart..., valt me toch (iets) tegen..., dat jij als hardcore zijspan-man dit schrijft...
...want als er toch een heel bijzonder span ooit gemaakt is, dan is het de Krauser Domani wel (BMW K100 techniek)... :Y

...of de latere Dopo Domani (K1200RS techniek)...

...zoooow mooi allemaal... :Y


...en wat dacht U van de mooie jaren 80, toen er nog geracet werd met de 50cc en later de 80cc motoren...
...toen was op een gegeven de Krauser-Zündapp een hele geduchte tegenstander... :Y




Edit : simpel linkje naar die spannen : Krauser Domani & Dopo Domani



.
 
Laatst bewerkt:
Durref het nu bijna niet meer op te biechten . . . maar als er ooit eens een R1200RS in de stal te Lage Vuursche opgenomen gaat worden . . . zou daar zo maar eens toch een toer ruitje op terecht kunnen komen. Zo was mijn R1150RS ook voorzien van een CeeBailey windscherm . . . Met deze temperaturen ben ik erg content dat Karin haar ST aan mij beschikbaar stelt, ondanks dat daar ook een After Market Z-Technik V-Stream ruitje op zit, zit ik dan toch wat lekkerder "in de rijwind" die lekker door het doorwaai jasje wappert.

Binnenkort ga ik eens kijken of een volgende poging "Zondag-Maandag" (wat effectief van zaterdag 16:30 tot dinsdag 08:30 betekent) huur van een R1200RS wel wil lukken (de vorige keer was ie al besproken door een ander in het weekend dat ik vrij was en het weer prima). Dan kan ik een inschatting maken hoe ik het "af fabriek" ruitje beleef. Jeroen JC600 die mijn R1150RS heeft overgenomen, heeft in ieder geval vrij vlot de CeeBailey er weer af gehaald en het originele ruitje terug geplaatst. Dus het blijkt dat niet iedereen een vermindering van de rijwind beleving kan waarderen.
 
Al helemaal als het de RS van Gerwin word... Kan wellicht tegen die tijd soort van stiekem... Maar nu er een RT ook in de vloot is, kan ik mij voorstellen dat het RS ruitje standaard blijft. De RT ruit is dat overigens ook nog..
 
Nieuw en geldig medisch brevet is binnen. De RT logeert dit weekend bij Van Harten, want ik heb wat te vieren en mezelf getrakteerd op een Zondag-Maandag deal en een R1200RS gehuurd<-klik voor een verslagje in het RS draadje. Vanmiddag opgehaald, tot op heden heel tevreden.
Patrick was gezellig mee en heeft op een R Nine T gezeten waar hij toch gecharmeerd van leek te zijn . . . Daarna ging het lekker binnendoor richting Bunschoten, bij Eemnes de snelweg op om ook dat een stukje te proberen. Morgen een wat groter tochtje, Karin gaat er waarschijnlijk met de ST achteraan.

Ze staan wel leuk zo samen in de garage:
RSenST2016.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Al helemaal als het de RS van Gerwin word... Kan wellicht tegen die tijd soort van stiekem... Maar nu er een RT ook in de vloot is, kan ik mij voorstellen dat het RS ruitje standaard blijft. De RT ruit is dat overigens ook nog..

Heerlijke fiets, tot zeg maar 100 km/u voldoet het ruitje prima. Daarboven wordt het ietwat hinderlijk omdat de turbulentie net op de bovenkant van mijn helm land (ruitje in de hoge stand). Wellicht kan ik dan nog beter het ruitje in de lage stand hebben. In ieder geval heb ik met de ST toch een slanke sportieve fiets beleving, zit duidelijk meer in de elementen dan met de RT, maar de turbulentie gaat met het Z-Technik ruitje net over de helm heen, dat scheelt een boel herrie. Vergeleken met de standaard ruit van de RS is de Z-Technik ruit op de ST een behoorlijke schuifpui, maar vergeleken met de standaard ruit van de RT is het Z-Technik ruitje weer maar een zielig stukkie plastic.

Enfin, verminkt wordt ie toch, want er komt hoe dan ook een valbeugel op. En het zou ook zo maar kunnen dat het wit van de fiets zilverkleurig gaat worden en/of blauw...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan