1 zwarte cross campingkaart wegens omstandigheden

Hulzie

MF veteraan
10 nov 2002
9.321
3
Staphorst
Nu weer te koop

1 x campingkaart (volledige en overal entreekaart) voor de Zwarte Cross

1 van de jongens kan niet mee, distributrieriem van de auto geknapt, en moet morgen en zaterdag even gemaakt worden

Kaart ligt 200 meter bij mij vandaan, wie nog mee wil...........

Bel Roelof Bloemert tel xxxxxxxxxxx

65 euro of een goed bod, vandaag of morgen voor 11.00 uur ophalen in Staphorst

Wij vertrekken met een groep vanaf eetcafe de japperij, en wie je ook bent, wie naar de zwarte cross gaat, is van hetzelfde soort, je wordt gelijk in de groep opgenomen, we zijn met ca 20 mensen, we gaan met de auto daar de motor niet bij de tent mag staan dit jaar, dus ook alleengaanders, kom maar, onze leeftijd is van 20 - 45 jaar en rijden R1 tot hardtail hd
 
Laatst bewerkt:
Wie weet kom je mij ook nog wel tegen.
We gaan met een caravan, geschilderd als bassie en adriaan caravan.
Voor mij alweer het 4e jaar.

Raad iedereen aan om de kaart te kopen en met te gaan...
 
Wij zijn te herkennen aan hmmm tja;

IK heb een treffenshesje en daar staat min naam op, anders kan ik geen foon , centen enzomeer meenemen


Maar kaartje is juist verkocht


Er zijn nog twee kaartjes te koop in Fluitenberg, bij Hoogeveen, wie daar oren naar heeft, kan ook met ons mee oprijden

Yep plaatje gevonden, van tijdens het Bloemkooltreffen in Hoogkarspel tijdens de opbouw

Mijn vrouw in de stoel
Ik met zonnebril op

bloemkooltreffen0101vu.jpg



Meer camping en dagkaarten

 
Laatst bewerkt:
Wie weet zie je ons nog staan. Je zou ons kunnen herkennen aan:
p7090200eu3.jpg


Vraag dan maar naar Remon, dat ben ik.
We hebben trouwens ook een klein zwembadje bij, dus als je verkoeling zoekt, je weet waar je moet zijn...
 
Hee doen we!

We vertrekken morgen om 12.00 uur precies hier uit het cafe
Het is 135 km voor ons
Zijn met ca 10 auto's, dus snelheid van 100 km per uur
In de gloeiende hitte de tenten opzetten, en dan snel het badhuis in, en dan BACO slaat de klok
 
Bij ons staat t bier koud (in het zwembadje). Aangezien we bijna allemaal nog student zijn (of boer) hebben we bavaria...lekker goedkoop
Wij rijden rond 10 uur al aan en hoeven maar een klein stukje. Hebben de caravan al vlak bij de duitse grens staan.
 
Ha, wij hebben allemaal een boeren komaf of zijn boer
Dat is makkelijk, de sleurkut om de hoek, want 100 km met zo'n ding erachter is ook niet lagge
Komen jullie ook met de traktor? Hebben wij vorig jaar gedaan, maar was 7 uur tuffen
 
Vriend van mij is loonwerker bij een koeienboerderij in D´land.
Zelf komen we allemaal uit Nijmegen. Hij heeft de caravan vandaag al meegenomen. Morgen vroeg gaan we naar hem en vertrekken met zn allen richting ZC. Wel allemaal met auto...
 
Terug
Bovenaan Onderaan