10.000 toeren

michiel1986

MF'er
20 jul 2018
46
17
DRACHTEN
Ik heb mijn motorblok vervangen en alles netjes terug gedaan. Hij start maar gaat gelijk 10.000 toeren draaien. loopt een beetje naar beneden naar 9500 toeren. iemand een idee hoe dit kan?

Groet Michiel
 
Zo te zien gaat het om een soes GSX 600 F ?
Persoonlijk denk ik ook gaskabel die ergens blijft hangen in de mantel of veel te strak is afgesteld is.
Chokekabel ook afgesteld ?
 
Ik heb mijn motorblok vervangen en alles netjes terug gedaan. Hij start maar gaat gelijk 10.000 toeren draaien. loopt een beetje naar beneden naar 9500 toeren. iemand een idee hoe dit kan?

Groet Michiel

Waarschijnlijk wil het donorblok vluchten uit het frame , het zal zich wel niet lekker voelen. 8-)
 
Maar waarschijnlijk staan de carburateurs maximaal open en dan gaat het vol gas. Maar niet vooruit dan. Niet goed maar ook niet meteen dodelijk.
Niet meteen dodelijk ben ik het wel mee eens. Of het uberhaupt mogelijk is om een motorblok binnen een paar minuten van OK naar compleet kapot te krijgen is sowieso maar de vraag.
Maar waarschijnlijk staan de carburateurs maximaal open en dan gaat het vol gas. Maar niet vooruit dan. Niet goed maar ook niet meteen dodelijk.
Niet meteen dodelijk ben ik het wel mee eens. Heb ik ook niet beweerd. En of het uberhaupt mogelijk is om een motorblok wat in goede staat is in een paar minuten compleet kapot te krijgen is ook maar de vraag. Diverse (auto)programma`s hebben wel eens laten zien dat het kapot krijgen/maken van een blok niet zo snel kan/gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan