10 Januari 2004 nieuwjaarsborrel

Ik denk dat ik...........

  • Zeker weten langskom.

    Stemmen: 5 21,7%
  • Nog twijfel.

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ik kom niet :(

    Stemmen: 14 60,9%

  • Totaal aantal stemmers
    23

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Jaja MAG-regio Zeeland houdt 10 Januari een meeting onder het mom Nieuwjaarsborrel in eetcafe ,,DE KRAB" te Krabbendijke vanaf 14.00uur.
Handen schudden, handtekeninglijsten liggen klaar voor de motorvriendelijke vangrails, heb je een vraag hoe het nu staat met alles rond de Westerscheldetunnel en voor een gezellige babbel kun je altijd langskomen.
Snert is voor gezorgd en we hopen dat we nog een paar nieuwe leden kunnen inschrijven.............tot ziens op 10 januari bij eetcafe ,,De Krab"te Krabbendijke..........jij komt toch ook.........op de motor ;)

Binnenkort zal hier de route beschrijving komen te staan en tevens meer info op deze site;

http://communities.zeelandnet.nl/data/zeeuwsemotorvrienden/index.php?page=1





Oke koekblikkers toegestaan :+
 
Laatst bewerkt:
he shit want juist op die dag wilden we je iets geven als dank voor de vele handtekeningen ;(

Oh nou, dat is nooit weg hè? Ik ga proberen of ik de middag dan met de ochtend kan ruilen...Even me collegaatje lief aankijken..Ik doe mijn best..
 
das nou pech, alle rukkers van de M-F gaan denk ik liever op 10 januari naar Mini Mistress (de naam zegt al genoeg ;) )
En naar belgie naar een of andere beurs, tsja er is genoeg te doen die dag :)
Maar 20 maart hebben we weer een supermooie dag in krabbendijke, met live muziek en meer :P ..............stuntshowtje AvZ is in bespreking :}
 
Zaterdag 10 januari 2004.
MAG nieuwjaarsborrel Zeeland.
Heb je een vraag over het werk van de MAG, wil je weten hoe het ervoor staat met de Westerscheldetunnel, heb jij een locatie in Zeeland waar een motorvriendelijke vangrails zou moeten komen, wil je lid worden van de MAG, heb je op of aanmerkingen enzenz, dan ben zeker van harte welkom.

Waar kun je ons vinden;
Noordweg 3
4413 AA Krabbendijke
U vindt ons aan het centrale kruispunt, tegenover de Rabobank

Jij komt toch zeker ook even de handen schudden, SueZuki's club en de ZMVC zullen deze middag ook aangrijpen om weer eens bij te praten, terug blikken op 2003 en alvast eens kijken wat 2004 gaat brengen.
Tot de 10e januari in eetcafè ,,De Krab" te Krabbendijke.
P.s. er is gezorgt voor overheerlijke soep!
 
Als we Sue niet hadden dan bleven wij weer zitten met de soep.
Tijd vanaf 14.00uur.
Sue bedankt voor de oplettendheid :}
 
Ik neem videoband mee...met demorun erop..Hopelijk hebben ze daar videorecorder....
 
Iedereen die vandaag is komen opdagen vreselijk bedankt :}
De tent zat echt stampvol met motorrijders en wat mij betreft doen we dit volgend jaar weer :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan