10 Mei naar Zolder!!

GSXR1000 heeft afgehaakt.... Hij zou komen om foto's te maken. Dus geen digitale fotograaf aanwezig.... :( Iemand anders die als hobby fotografie heeft en in het bezit is van een goede digitale camera? :?
 
GSXR1000 heeft afgehaakt.... Hij zou komen om foto's te maken. Dus geen digitale fotograaf aanwezig.... :( Iemand anders die als hobby fotografie heeft en in het bezit is van een goede digitale camera? :?
Niet in het bezit van een camera, maar ik wil jouw camera morgen wel vasthouden hoor...
Als ik mijn handen nog vrij heb...
 
GSXR1000 heeft afgehaakt.... Hij zou komen om foto's te maken. Dus geen digitale fotograaf aanwezig.... :( Iemand anders die als hobby fotografie heeft en in het bezit is van een goede digitale camera? :?

Ik heb een spiegelreflex bij me (helaas met maar een 105 mm zoom lens). Mijn powershot s30 ligt bij de importeur voor reparatie '( Frank heeft wel zijn digicam bij. Voordat 128 mb memorystick vol is op 1,3 megapixels heb je aardig wat foto's gemaakt. Wij rijden morgen om half 7 thuis weg. (tandemasser + gele 748) Kan niet missen.
 
Niet in het bezit van een camera, maar ik wil jouw camera morgen wel vasthouden hoor...
Als ik mijn handen nog vrij heb...

Weet niet of dat zin heeft, daarbij weet ik bij god niet hoe ik hem mee moet nemen zonder tanktas. Of neem jij een rugzak mee?
 
Ikke neem iig een rugzak mee dus een digcam kan er nog wel bij hoor!
Moet toch iemand foto's maken? :?
Ennuh ....waarom heeft GSX1000 afgehaakt??????
Doet z'n soesje het niet meer of zo??
:P
 
Weet niet of dat zin heeft, daarbij weet ik bij god niet hoe ik hem mee moet nemen zonder tanktas. Of neem jij een rugzak mee?
Ik neem een rugzak mee.
Ter verduidelijking, ik rij ook niet mee. Wel naar Zolder, maar niet op de baan...
 
Laatst bewerkt:
GSXR1000 heeft afgehaakt.... Hij zou komen om foto's te maken. Dus geen digitale fotograaf aanwezig.... :( Iemand anders die als hobby fotografie heeft en in het bezit is van een goede digitale camera? :?
Er komt morgen een cameraploeg/icl:tijdwaarneming..jaja..ech waar uit Delft richting Zolder....maak jullie geen zorgen....het komt allemaal goed.
 
Ik weet het.....ga me nest in..morgen een zwaar dagje......tot morgen mannen....bij aankomst na elkaar uitkijken..waar we staan..met onze motorhome's......lekker knus naast elkaar....

weltrusten :z :z :z :z :z
Nou al naar bed???? :( Ikke niet, zuip me eerst nog een stuk in de klote. :)
 
Ik ben er morgen bij :} :} :} Dronken van de thee.


He Limbo's vandaag nog ff in de buurt geweest. Bij Mc Nederweert ff gepist en door geknald naar Klimmen.

Cu tommorow
 
Wat is dit nou voor iets????

topic.php


Kan post alleen tot pagina 3 lezen, waar zit de rest??

Pagina staat tot Pag. 5
 
Laatst bewerkt:
Reacties per pagina op 100 zetten en je ziet alles weer. (Werkt bij mij tenminste)

'k ga pitten :z morgen op 6 uur vertekken naar Zolder.
 
Ben net aan m'n eerste pilsje begonnen, werd nog door Maximum opgehouden! Kwam op weg naar z'n werk eerst nog ff m'n "geheime wapen " bewonderen!
'K ben net zover dattie toonbaar en rijklaar is!
Nu nog droog weer morgen en alles komt goed :}
:P
 
Luitjes...veel plezier en hopen dat het weer een beetje mee zit. Boeltje heel houwe heh!
 
Terug
Bovenaan Onderaan