10 Mei naar Zolder!!

Etienne, bedankt voor het weer, :} maar je snapt nu natuurlijk wel dat je 26 mei verplicht mee MOET. ;) Ook dan hebben we graag mooi weer. :)

Gaan we regelen :)

Heeft er trouwens nog iemand per ongeluk een fotootje van me gemaakt? Ik reed in de groep met rode shirts (rode '01 R1, nummer 69 :9 ), hobbelde een beetje rond boven de 2 minuten ;) dus moet niet zo moeilijk geweest zijn een scherpe foto te maken :)

Etienne
 
Laatst bewerkt:
Gaan we regelen :)

Heeft er trouwens nog iemand per ongeluk een fotootje van me gemaakt? Ik reed in de groep met rode shirts (rode '01 R1, nummer 69 :9 ), hobbelde een beetje rond boven de 2 minuten ;) dus moet niet zo moeilijk geweest zijn een scherpe foto te maken :)

Etienne
Had toch meegereden met ons...veeeeeeellllleeeeeee shots...en veeeeeeelllllllleeeeee movie's zijn genomen...een aantal te zien op....kneed at speed.nl......next time ;)

Had het gemeld aan de mannen van kneed... voor wat opname,s
 
bedankt hè,ik had er weinig hoop op maar t is volledig uitgekomen,volgende keer zekerrr met ons meerijden....wanneer gaan we weer Zolderen?????
Op zondag 12 mei 2002 20:14 schreef R1Maniac het volgende:Nou nou nou nou, wat zei ik?
Graag gedaan jongens :)

Topdag gehad, ik heb jullie helaas niet al te veel kunnen zien/spreken doordat ik de nivo 2 cursus heb gedaan en aardig wat tijd tussen de sessies werd opgeslokt door theorie, maar goed, volgende keer vrij rijden dus.
(kwam die nivo 2 training trouwens voor wat betreft het praktijkgedeelte ook op neer :) )

Etienne
 
Ja ja, er zijn nog meer foto's. En ja, er zijn ook nog filmpjes!
Ben nog ff druk aan het knippen en plakken. Mario komt zo ff kijken naar de hele band (36 minuten ongeveer). Gaan we ook ff beslissen wat er gepubliseerd gaat worden....3x raden....

Waar blijven de foto's en de filmpjes nou :? :? :? :? :?
 
Ik heb een videoband vol met opname's :P :P :P :P

Misschien kan Chili iets regelen :?

Kijk anders op zijn site....
 
Terug
Bovenaan Onderaan