10 Mei naar Zolder!!

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Wie gaat 10 Mei naar Zolder c.q heeft er al ingeschreven?
Post het hier ff of stuur me een meeltje!
Gaat erom dat we proberen om samen in één groep te komen, mét de groep rijders van de R1 net-club!Vragen iig. aan de organisatie of het mogelijk is specifieke rijders in één groep samen te voegen :}
Moeten wel je IRL naam weten en in WELKE groep je ingeschreven hebt!
'K hoor/zie het wel!n }) :]
 
Martin,

Ik heb ingeschreven voor een niveau 2 cursus en blijf ook in die groep. D'r valt voor mij nog genoeg te leren.
Ik probeer aan het eind van de dag een sessie met jullie mee te pikken :]

Etienne
 
ik ga er ook naar toe.
kom alleen maar kijken (ik vind rijden op een circuit te gevaarlijk) :) .
maar als het een beetje weer is ben ik er .
 
ik ga er ook naar toe.
kom alleen maar kijken (ik vind rijden op een circuit te gevaarlijk) :) .
maar als het een beetje weer is ben ik er .

Ik ben trouwens altijd weer blij als ik heelhuids op 't circuit aankom en weer thuis. ;)
Vind het rijden op de openbare weg gevaarlijker dan op een circuit. :?
 
1 ding is zeker, het rijden op de openbare weg is gevaarlijker dan rijden op het circuit.

Ik kom trouwens ook op 10 mei naar Zolder en ga ook zeker rijden. Helaas kom ik alleen omdat mijn maat met wie ik zou komen afgelopen donderdag z'n 996 en zichzelf gedeeltelijk in puin heeft gereden. (op de openbare weg welteverstaan)
 
1 ding is zeker, het rijden op de openbare weg is gevaarlijker dan rijden op het circuit.

Ik kom trouwens ook op 10 mei naar Zolder en ga ook zeker rijden. Helaas kom ik alleen omdat mijn maat met wie ik zou komen afgelopen donderdag z'n 996 en zichzelf gedeeltelijk in puin heeft gereden. (op de openbare weg welteverstaan)

Gelukkig had hij niks aan z'n rug. We hadden net alledrie een backprotector gekocht. Ik ben er helaas ook niet (rijdend) bij. Het was niet mogelijk dat ik zijn plaats overnam.

Jammer, maar op 31 mei mag ik :] op Assen. Ben ingedeeld in de B groep. Moet verdomme voor dag en dauw in Assen zijn :( Eerst 200 km rijden.
 
Bij droog weer ben ik erbij en dat is nu al de driede keer dat ik dit schrijf :?

bij de weg, ik hoor net op het nieuws/weer dat het vrijdag kans op regen is |( |( |( |(

't blijft droog. Ik ben erbij en ik heb nooit regen op een circuitdag. Dus het blijft droog. :)

Dit heet logica.... |(
 
Het blijft droog, het blijft droog, het blijft droog,het blijft droog, het blijft droog,het blijft droog, het blijft droog,het blijft droog, het blijft droog,enz,enz!
8-)
 
Het blijft droog, het blijft droog, het blijft droog,het blijft droog, het blijft droog,het blijft droog, het blijft droog,het blijft droog, het blijft droog,enz,enz!
8-)
Jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaja het blijft droog.... :]
 
Zo net even het rek voor op de aanhanger afgemaakt (er kunnen nu drie supersports op). Zou het zin hebben om vrijdag lekker m'n motor mee te nemen en te hopen op een reserveplaats?
 
de verwachting voor de regio/plaats: Lommel
tekst wo, 08-05 do, 09-05 vr, 10-05
maximum
temperatuur 23°C 26°C 23°C
minimum
temperatuur 11°C 14°C 14°C
ochtend
middag

Het word lekker,het wordt lekker,het wordt lekker, het wordt lekker, het wordt lekker gassuh!!!!!
Ken ik gelijk mijn nieuwe WP-tjes uitproberen :}
 
de verwachting voor de regio/plaats: Lommel
tekst wo, 08-05 do, 09-05 vr, 10-05
maximum
temperatuur 23°C 26°C 23°C
minimum
temperatuur 11°C 14°C 14°C
ochtend
middag

Het word lekker,het wordt lekker,het wordt lekker, het wordt lekker, het wordt lekker gassuh!!!!!
Ken ik gelijk mijn nieuwe WP-tjes uitproberen :}

Shit, is dat aanstaande vrijdag al????

mmmmmmm.....
 
Ik en R-zombie ( die met rode TL) komen ook kijken.

Niet met de motor....geen zin om alsmaar snelweg te rijden, maar met de bus :)

Dus heren geef je helemaal, er is vervoer terug voor de motor }) })
 
Das tof........... :P
Hoop alleen dat ik het niet nodig heb :?
Maaruh, wrom breg joe joe brommert niet mee?
Aster un plaatsje vrij is/komt kun je toch meerijden???????
Ofuh faalangst? . :P
 
komen wat later, we moeten vannacht nog ff werken, en vertrekken pas om een uur of 11 denk ik.

Zie je daar wel tegen de middag, kun je nog ff trainen })
 
Zo net even het rek voor op de aanhanger afgemaakt (er kunnen nu drie supersports op). Zou het zin hebben om vrijdag lekker m'n motor mee te nemen en te hopen op een reserveplaats?

Kan je daar eens piccie van laten zien dan?
3 ss'ers op 1 trailer?! Naast elkaar?! Hehehe, hoe breed is dat ding dan man?!
 
Kan je daar eens piccie van laten zien dan?
3 ss'ers op 1 trailer?! Naast elkaar?! Hehehe, hoe breed is dat ding dan man?!

Heb nog geen piccies van het ding met 3 motoren erop. Het is gewoon een plateau tandemasser van 180 breed, met een rek erop. De middelste staat vooraan, de buitenste 2 staan ongeveer 80 cm naar achteren (met de stuurhelften ter hoogte van de buddy van de middelste). De buitenste 2 staan hart-op-hart 130 cm. Alles bij elkaar is het 190 breed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan