10 september Knastercross

jammer dat ut niet t hele wiekend is
zondag afpilzen en savonds weer naar t volgende sirkwie ke je niet maken
 
Ziet er erg goed uit :Y


@TS: Zit je zelf in de organisatie :?

Nee maar het is wel bij ons in de buurt, ik had zelf ook mee willen doen met de Kijkmaarwatjeindeschuurhebtstaanklasse maar bij gebrek aan tijd is het niet gelukt om iets te bouwen voor van het weekend.
 
Laatst bewerkt:
hebben ze ons bij de minibikes ingedeeld :?
soes gs 550 midibike met zijspan
gem. leeftijd bestuurder bakkenist 42,5 jaar
eerste prijs is dus al zeker in ons bezit *O*
 
Ben nu al terug, het was echt een fantastisch evenement. Hoop dat dit jaarlijks terugkeert. Heb dubbel gelegen van het lachen bij een aantal deelnemers.

Oh ja, je kunt daar maar beter niet in de vip tent gaan zitten, want daar werd de nodige blubber naar binnen gemikt door een aantal deelnemers _O-
 
Ben nu al terug, het was echt een fantastisch evenement. Hoop dat dit jaarlijks terugkeert. Heb dubbel gelegen van het lachen bij een aantal deelnemers.

Oh ja, je kunt daar maar beter niet in de vip tent gaan zitten, want daar werd de nodige blubber naar binnen gemikt door een aantal deelnemers _O-

En dan hebben we het nog niet over het bakpoeder en de burnout gehad van die gast boven op die auto. Het was echt vet lachen bij de vip tent ze zaten op de eerste rang bij het modderbad. Ik vond het rossen aan het eind met die slopers ook wel lachen. Ik doe in ieder geval mee als er het volgend jaar weer een knastercross is.
*O* _O- :]
 
Laatst bewerkt:
was weer n topdag
wel n kneiterharde baan, dus driften wou niet egt lukken
pragtig volk daar in limburgia en zeeer schoon vrouwvolk
vlgend jaar weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan