10 september KNMV-Cup

Ik gun die arme jongen gewoon de eer... Het is ook zwaar: zaterdag geen punten gehaald. voorbij gestreefd door Gert-Jan in de puntenstand...
Mwahahahha :+

Ik zie jullie 10 september weer! Zonder dave, misschien kan ik z'n motor nu wel een dagje lenen. Het mooie is er na zaterdag toch al wel vanaf ;) :X
 
Ik gun die arme jongen gewoon de eer... Het is ook zwaar: zaterdag geen punten gehaald. voorbij gestreefd door Gert-Jan in de puntenstand...
Mwahahahha :+

Ik zie jullie 10 september weer! Zonder dave, misschien kan ik z'n motor nu wel een dagje lenen. Het mooie is er na zaterdag toch al wel vanaf ;) :X

Ghe,Je kunt op een 600 nog niet blijven zitten, Laat staan op een 1000 :+ :+ :+ :+

Maar ik heb hem alweer helemaal klaar hoor :9~ :9~
 
Ghe,Je kunt op een 600 nog niet blijven zitten, Laat staan op een 1000 :+ :+ :+ :+

Maar ik heb hem alweer helemaal klaar hoor :9~ :9~

gehgeh, nee inderdaad. Ik heb het laatst zelfs gepresteerd om van de fiets te vallen :+
Maarruh....volgens mij ben je mij nu voorbij wat het aantal valpartijen betreft :}

Volgend jaar doe ik weer mee om je te verbeteren :+

Iemand die een 96'er CBR 600 voor de straat wil ruilen voor een racer? Of anders iemand die een set velgen en een racekuip te koop heeft voor mijn motor?
Ben het langs de pitmuur staan wel beu na (bijna) een jaar!
 
Heb nog wel een achtervelg/met schijf voor een CBR600 liggen 265,-mag je hem hebben!!

Ik probeer eerst mijn motor te verkopen en een racer terug te kopen of direct in te ruilen voor een racer. Dat lijkt me de meest geschikte en voordelige manier. Pas als dat niet lukt ga ik hem ombouwen.
Bedankt voor het aanbod in ieder geval :}
 
gehgeh, nee inderdaad. Ik heb het laatst zelfs gepresteerd om van de fiets te vallen :+
Maarruh....volgens mij ben je mij nu voorbij wat het aantal valpartijen betreft :}

Volgend jaar doe ik weer mee om je te verbeteren :+

Iemand die een 96'er CBR 600 voor de straat wil ruilen voor een racer? Of anders iemand die een set velgen en een racekuip te koop heeft voor mijn motor?
Ben het langs de pitmuur staan wel beu na (bijna) een jaar!
thundercatje kopuh?



:P
 
Tuurlijk hebben we er zin in. Het wordt nog mooi weer ook!

Dit staat te lezen op onze site:

Op vrijdag 10 september wordt de laatste wedstrijd gehouden voor de KNMV-Cup. Helaas zal Dave er deze keer niet bij zijn. Hij heeft een geldig excuus gevonden in de vorm van een bruiloft: zijn zus Tamara gaat namelijk trouwen!
Het zal dus een stuk rustiger worden in de gezamenlijke pitbox van DMP-Racing en Powerbikes. Want niet alleen Dave is er dan niet, ook zijn vaste begeleiders, ondersteuners, supporters en fans, te weten Theo, Tamara en Pa & Ma Hendriksen zullen ontbreken aangezien zij onderwerp van de trouwerij respectievelijk ouders van de bruid zijn.
Om de jongens van Powerbikes toch niet te veel in de steek te laten, om de gezelligheid te bevorderen en de pré-wedstrijd stress te verminderen komen de twee overgebleven ‘letters’ van DMP-Racing (Pascal en ondergetekende) gewoon naar Assen.
Zij zullen daar nauwlettend de rondetijden, startposities, uitslagen en verrichtingen van collega’s/concurrenten in de gaten houden. Met name die van Ronald van Vliet zullen interessant zijn en ook reden geven het contact met het ‘huwelijksfront’ intensief te onderhouden. Ronald staat namelijk maar 2 punten achter Dave in de tussenstand van de Cup. Het gaat hier om de negende plaats en het zal dus spannend worden wie er volgend jaar maar één cijfer hoeft te bestellen bij de plaatselijke stickerboer en wie twee.
(© copyright Mike Schreven)
 
+y?url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/71259/singlepost/1945223]Op donderdag 09 september 2004 10:33 schreef 4honderd het volgende:[/url]
[...]

En wat dacht je van;voor het eerst op een Yamaha die je niet kent,qua veerring
heel anders is afgesteld,25pk's minder,te weinig top,enz..... :}

Ik kom je morgen wel ff aanmoedigen,mag vast wel van #8 !

:)
[/quote]
Ik heb echt wel respekt voor Dré hoor,echt knap gedaan.
Maar motor is snel zat,vraag maar aan hem,maar sturen ging het hele seizoen al niet,nu weet ik waarom en ga ik het wel zien allemaal.
Ik kom zowiezo altijd even bij hem in de box langs wippen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan