100.000+

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Zo, vandaag de BMW over de magische 100.000 km-grens getuft. 8-) 8-) Voor een motor van 20 jaar oud helemaal niet zo veel eigenlijk, zou gemiddeld 5.000 km per jaar zijn. Dus het zou ook best 200.000 km kunnen zijn. Of misschien heeft ze wel een paar jaar in een schuur stilgestaan.
Hoe dan ook, ze verkeert nog steeds in goede gezondheid :) . Slechts lichte gebreken vergezellen haar op haar oude dag: verslapte voorvering, af en toe een weigerend knipperlicht en gisteren is het veertje van de hoofdstandaard geknapt, maar dat was met een tie-wrap ook snel opgelost. Nothing a hundred dollars won't fix... :)

Zijn er nog meer 100k+ers hiero? Toch best een memorabel moment zeg maar. Kunnen we een speciale 100k+ club oprichten :P .

Als bewijs zal ik straks even een fotootje maken... :)
 
Er is zelfs een club +100K miles per jaar.
Dus nog ff doorgassen zou ik zeggen. ;)

100k miles = 160.000 km = ong. 460 km per dag, ervan uitgaand edat je 15 dagen per jaar niet rijdt. Hmm, denk dat ik mijnbaan maar op ga zeggen en ook lid wordt... :)
 
Hmmm Ik heb d'r zó veel verschillende tellers op gehad.... Volgens de laatste schattingen (die redelijk zullen kloppen); tegen de 80K
 
mijn brik heeft pas 65000km. Van verschillende mensen gehoord dat dit wel kan kloppen aangezien het blok nog nooit gereviseerd is en dat echt wel zal moeten voor de 165000km.

Ik weet niet of ik met mijn brik de 100000 haal, maar was dit wel van plan met mijn AT. Heb hem pas 4 maanden en al dik 10000 gereden. Saat nu op 46000km. Maar licht er natuurlijk helemaal aan waar ik volgend jaar op vakantie ga.

Organiseer maar een paar brikkentochten in het noorden van Friesland, dan schiet het wel op.
 
Ik heb ook een machien thuis staan met dik 200.000 op de teller..... :}
.....maar eh die heeft twee wielen te veel.....

mag hier zeker niet vermeld worden })
 
Ter verduidelijking, een groene Big Bug 1303S uit '74
Hij is nu aan zijn derde toer bezig. (voor de tweede keer de klok rond..)

en zo te zien haalt ie de vierde ook wel :} :}
Ziet er perfect uit dat ding!! :)
 
BM Werner wilde toch rond de Oostzee? Tikt ook aardig aan... :)

Yup, wil ik nog steeds.
Kan ik zelf de teller voor de 2e maal over de 100000000000 mm helpen :+

Nu nog even wachten tot het geld er is en de baas mij 2 of 3 maand vrij geeft, want ik wil wel wat zien onnderweg

Mag ik wel posten :? M'n teller staat ergens bij de 2000 :9
 
mijn 92er CB heeft nu 68750 Km op de teller
ff doorrijden om de ton te halen :P
 
mijn 92er CB heeft nu 68750 Km op de teller
ff doorrijden om de ton te halen :P
Weet je...

...vroeger was een rit naar Italië een hele wereldreis. Tegenwoordig ga je met de motor steeds vaker & verder weg.

(Volgens mij staan de meeste motors van 10 jaar en ouder zo beetje tussen de 60 & 100 duizend km.)
 
dit weekend op de 70.000 gezet, over een half jaar is t 100.000+ :)

4 jaar oude blackbird
zo nice...
ik heb een bb uit 2000 met 23.000km erop...maar dan weet ik iig dat ik nog wel ff doorkan tuffen zeg maar :)
 
Weet je...

...vroeger was een rit naar Italië een hele wereldreis. Tegenwoordig ga je met de motor steeds vaker & verder weg.

(Volgens mij staan de meeste motors van 10 jaar en ouder zo beetje tussen de 60 & 100 duizend km.)

&af en toe een hele mooie met 14.000 km zoals die van Sjaap...
 
Gefeliciteerd met de 100.000 km van je brikkie! En waar blijft die foto nou?

oeps....ik dacht toen ik dit las: doe ik nu meteen even. maar ik heb vandaag de Honda mee uit spelen genomen. Morgen?? :)

Tellertje staat alweer richting 200 ondertussen :P
 
Op donderdag 08 augustus 2002 09:46 schreef Ralfie het volgende:Tellertje staat alweer richting 200 ondertussen :P

200km/u? :+

m'n vorige motor (gpz600r) heb ik eind vorig jaar verkocht met 105.000km op de teller. Is inderdaad speciaal; de klok rondrijden.
Hij vertoonde veel brik-kenmerken: knallen bij gasloslaten, automatisch olie-verversingssysteem, e.d. (het was eigenlijk gewoon een brik) Maar reed nog perfect!
 
Op donderdag 08 augustus 2002 10:31 schreef Janus J Jaspers het volgende:200km/u? :+

ja, voor ik met de km-teller de snelheidsmeter heb ingehaald duurt nog wel even. die loopt tot 220.

En af fabriek haaldie ie inderdaad de 200 ja. toevallig. puh. :)

volgens de specs dan he, zelf nooit getest, toen de motor uit de fabriek kwam reed ik nog op een driewieler :P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan