1000 euro beloning: gestolen scooter in Eindhoven

:(

En dan te bedenken dat het de TWEEDE is die ze van d'r gestolen hebben....

En ze deze nog maar pas had.....


:(
Is het gewoon niet haar Familie die hem jat omdat ze niet willen dat ze motor rijd?? :?


Maar ff zonder gekkigheid, wat een kut streek!!! :( Hangen die lui!! :Y :Y :Y
 
kontjes.gif
 
1000 euri B| :N dan kan ik hem beter verkopen :+ :+



ik zit ook nogal eens op de weg in Brabant dus zal mn ogen ook wel open houden. :Y

(mischien ook maar eens een ander plekje gaan zoeken om je fiets te parkeren ;) )
 
Ik zou eens gaan kijken bij motorcentrum eindhoven als hij daar niet staat kunnen ze je wel helpen met een andere gestolen fiets.
 
Oeps was een foutje van mij
Die van de week voor een soortgelijk iets is gepakt en gelijk 30 dgn heeft gekregen, dus niet voor zweetvoeten

Is de ex cafetaria houder uit Shoorl
Hij zit daar nou niet meer in
Is een Alex en woont in IJsselstein of Nieuwegein, woont samen met een surinaamse
 
Wat een k*tstreek zeg! :(
Succes met het terugvinden, ik zal m'n ogen openhouden :)


/edit.
net verhaal gelezen, super dat je hem, ondanks dat hij beschadigd is, weer terug hebt :Y

Veel plezier er nog mee! *O*
 
Laatst bewerkt:
sorry dat ik niet eerder gereageerd heb , ik was vergeten aan te vinken dat ik de post wilde.
enfin ,je kent het vervolg ,
ik heb mijn scoot terug , de onderdelen ook
en nu moet ie nog in elkaar.
we hebben onderdelen besteld en die zijn onderweg van italie naar hier omdat ie niet helemaal compleet was.
ben benieuwt wanneer ik eindelijk weer eens kan gaan rijden.
allemaal bedankt voor het uitkijken
 
Laatst bewerkt:
Kuipje eraf gejat? Hoe is de verdere staat ?

En hoe zit het nu eigenlijk met verzekering, krijg je een bepaald bedrag terug of mag je kapotte/missende onderdelen bestellen en de rekening aan de verzekering overhandigen ?
 
tip:
zet een advertentie op marktplaats waarin je opzoek bent naar de kappen, misschien zijn ze zo snugger ze aan jou te willen slijten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan