1000cc+ 25kw!!

TridenT

Die hard MF'er
21 sep 2004
485
0
Zwolle
Ey mede motorfreakz, k vroeg me af of ik de enige ben die ge genoeg is geweest een 1100 terug te tunen naar 25 kw.
Dus als er nog meer van mijn soort mafkezen zijn Post ff met een pic, en korte uitleg over je bike!

VT1100 C Shadow, 1986, maar probeer em zo min mogelijk op et orgineel te laten lijken.
0.jpg
 
Op de A1 langzaamrijdend en stilstaand verkeer. Dit wordt veroorzaakt door een inhalende motorfiets.
Kijkers aan de andere kant worden verzocht bij te komen van het lachen en door te rijden.
 
Op de A1 langzaamrijdend en stilstaand verkeer. Dit wordt veroorzaakt door een inhalende motorfiets.
Kijkers aan de andere kant worden verzocht bij te komen van het lachen en door te rijden.

:} hehe *D

edit, ik denk dat je bijna de zelfde pk/gewicht verhouding krijgt van een opgevoerde scooter.
 
Laatst bewerkt:
dat valt best mee, met een drooggewicht van 225 kg is et natuurlijk best zwaar, maar een top van 160 vin k nog best redelijk + zon moter rijd je meer op de Nm dan de Pk's en daar zijn er zat van :p
 
Heb et laten doen bij Ten Kate Motoren in Nieuwleusen waar de motor vandaan komt. (zelfde die de wk supersport voor 3e x hebben gewonnen dit jaar :} :} :} )
En heb standaard gewoon een uitdraai van de testbank bij me papieren zitten.
Ben weleens aangehouden en de wouten vinden dat prima.
Het was alleen even zoeken naar een verzekering, maar via de ShadowMC was dat zo geregeld.
 
Laatst bewerkt:
Heb et laten doen bij Ten Kate Motoren in Nieuwleusen waar de motor vandaan komt. (zelfde die de wk supersport voor 3e x hebben gewonnen dit jaar :} :} : })
En heb standaard gewoon een uitdraai van de testbank bij me papieren zitten.
Ben weleens aangehouden en de wouten vinden dat prima.
Het was alleen even zoeken naar een verzekering, maar via de ShadowMC was dat zo geregeld.


Zoals je kan lezen op dit forum zijn er ook agenten die er helaas anders over denken. Je komt er wel achter als je een groot ongeluk veroorzaakt ofzo.
 
Zoals je kan lezen op dit forum zijn er ook agenten die er helaas anders over denken. Je komt er wel achter als je een groot ongeluk veroorzaakt ofzo.


Een groot ongeluk? 300 kg en 34 pk? Een groot ongeluk?
Ja idd, als hij niet stop komt met z'n tank.
 
Mooie verzameling chopperhaters hierzo, wat is er mis met een 1100cc met 25kW? er zijn genoeg antieke harleys met hetzelfde vermogen.
 
wat zou een vt1100 normaal aan pk's produceren dan? ook niet gigantisch veel, net wat de topicstarter zegt, het gaat hier meer om Nm. En die heb je onderin toeren zat!
 
Maar k zie et al, ben officieel voor gek verklaard ;(
Ben dus echt de enigste... :9

toen k een moter ging kopen zocht ik eerst ook naar een leuke xt een dr of een xl vanwege prijs vs funfactor.
Maarjah toen zag k deze en had k zoiets van f*ck die speelgoedfietsjes (voor mij is dat alles onder de 750 cc (hoewel die natuurlijk wel vaak erg snel en leuk kunnen zijn)) K hou van breed laag en een dikke twin dus keuze was snel gemaakt.
(orgineel was hij helaas wel helemaal standaard oa sissybar, hoog smal stuur, lelijk zadel enz)

Vraag me wel af hie hij straks rijd met 70 pk ipv 34... lijkt me wel leuk :]
dan licht het topvermogen ergens op de 5500 touren, dat haal k nu nieteens onder t rijden... B|

GesX 4-life :+
 
He er zijn raardere vragen gesteld hoor hier op het forum. Een poos terug kwam er iemand met de vraag of hij een hayabusa ook op 25kw zou kunnen krijgen... |(
 
He er zijn raardere vragen gesteld hoor hier op het forum. Een poos terug kwam er iemand met de vraag of hij een hayabusa ook op 25kw zou kunnen krijgen... |(


das vast iemand van een jaar of 16 ofzo
je moet wel heel dom zijn als je denkt dat mag
en je moet al net zo dom zijn om het te willen
een Busa is nou niet bepaald een bochtenracer meer voor rechtdoor
 
das vast iemand van een jaar of 16 ofzo
je moet wel heel dom zijn als je denkt dat mag
en je moet al net zo dom zijn om het te willen
een Busa is nou niet bepaald een bochtenracer meer voor rechtdoor

Ach het mag best, meestal zijn dat mensen die nog nooit op een eigen motor hebben gereden en al wel hun mening helemaal klaar hebben ("ik moet dat en dat model hebben want die is zo mooi en blablabla...").
 
Ik ben ook niet zo'n fan van die choppers............maar da geluid...........prachtig!!!!!!........overigens de enige reden waarom ik er 1 zou kopen maja, over smaak valt niet te twisten......

kijk maar uit dat het geluid er niet ondert te lijden heeft als hij teruggevoerd is....
 
Kan iemand mij nou uitleggen wat wel kan. Want een Busa kan nie op 25kw een r1 weer wel:S Ik heb nog 1,5 jaartjes om te sparen en heb mij voorgenomen om 600cc als maximum in te stellen om op 25kw te zetten maare een r1 kan dus zou een TL 1000 ook kunnen :?
 
Alles is terug te brengen...
de vraag is alleen of je het legaal voor elkaar kan krijgen...

tegen mij is verteld dat je om er op te rijden alleen een 25 kw uitdraai moet hebben voor de wouten(ben al wel eens langs de kant gehaald en was idd geen prob) en dat je een verzekering moet vinden die deze ook accepteerd.
Zelf heb ik dat via de merkenclub gedaan wel ff flink nagevraagd natuurlijk maar was absoluut geen probleem. De verzekering was zo zelfs goedkoper als normaal :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan