1000cc Thunderace Blok voor YZF 750r

Ampoliros

MF'er
10 sep 2004
77
1
Tiel
Dag luitjes,

Ik ben op zoek naar een thunderace blok voor mijn yzf 750 r. Wie o wie kan mij hier aan helpen. Alvast bedankt. Prijs: N.o.t.k.
 
Ik had hem bijna gekocht ware het niet dat ik een origineel fzr blok kon scoren voor mijn fzr...

Zie onderstande e-mail verkeer, lees van onder naar boden toe...







Ik moet er absoluut 750 euro voor hebben daar ik het voor een pak meer gekocht heb.Het is dan ook een jong blok nietwaar.
Hou me op de hoogte anders ga ik er op internet mee adverteren.Ik hou het voorlopig voor jou.

Groetjes,
Filip

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Martijn,Denise en Zoe


Ben wel benieuwd naar jouw vraagprijs. Ik ben namelijk ook in onderhandeling met iemand die een complete fzr 1000 in onderdelen aan mij verkoopt. Ik heb alleen het blok nodig, de rest verkoop ik in onderdelen door.

Gr
Martijn

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Filip [mailto:OW01@skynet.be]
Verzonden: Sunday, July 02, 2006 10:29 PM
Aan: Martijn,Denise en Zoe
Onderwerp: RE: Betreft: Yamaha fzr 1000 motorblok

U moet maar eens informeren bij een Yamahadealer of kenner.Ik heb trouwens al eens navraag gedaan bij een yamahadealer en hij kon me vertellen dat het perfect past.Het enige dat mogelijk is is dat ofwel; U slechts één bout moet gebruiken voor de ophanging aan de cilinderkop ofwel; u de ophanging aan de cilinderkop een beetje aanpast zodat u de 2 bouten kunt gebruiken.Dat is alles ,de rest past 100%.Men heeft zelfs al een thunderace in een yzf 750 gehangen.Ik woon helemaal in het noorden van Belgie op enkele km van de Nederlandse stad Hulst. Laat eens iets weten .

Groetjes,
Filip

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Martijn,Denise en Zoe

Ik heb altijd interesse!!

Maar volgens mij past jou blok niet zonder aanpassingen in mijn FZR frame...Waar in België woont u ergens?

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Filip [mailto:OW01@skynet.be]
Verzonden: Friday, June 23, 2006 6:12 PM
Aan: martijnjansink@tiscali.nl
Onderwerp: Betreft: Yamaha fzr 1000 motorblok


Meneer,ik heb een thunderaceblok liggen met carburatoren bij.Die past perfect in uw motor.Hij heeft wel wat meer koppel.Het blok heeft slechts 18000 km.Als u intersse hebt moet u me maar eens mailen of eens langs komen.Ik hoor het wel.

Filip
:P *D
 
slightly offtopic:

Een thunderaceblok zalje erniet vinden, maar van het forum van www.yzf750/nl is wel een hele hoop technische info en gezelligheid te halen, ga er eens kijken als jewilt.
 
Bij deze yzf met thunderace blok eronder.
full


Je moet een plaat maken bij de cilinderkop om hem aan het frame te bevestigen.
Je kunt ook nog de 6 bak van de yzf 750 gebruiken. Heb ik overigens niet.
Koppel van 100 Nm en 127 pk aan het achterwiel. Gaat als een raket.

Groet DAve Nada
 
Terug
Bovenaan Onderaan