101 manieren om je motor te laten vallen

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
Deze kwam ik nog ergens op mijn hd tegen.
Voor de modem gebruikers: bestandje is 44k

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1904/2004bc8e0b5a0c6068b98e825cfb2e8a (101drop.txt)​
 
Haha, how funny!
Vandaag meegemaakt dat een mede-rijles-leerling op z'n bek ging, midden op een kruispunt. Best lachuh!
 
Ja, het is echt naar....
Maar heb nu alleen nog les, en wil niet te veel nadenken tijdens het rijden. Als je bedenkt wat er allemaal mis kan gaan, gebeurt het ook... Tot nu toch zelf nog niks vervelends meegemaakt, en hoop dat je met goede kleding een hoop ellende kunt voorkomen.
 
Ja, het is echt naar....
Maar heb nu alleen nog les, en wil niet te veel nadenken tijdens het rijden. Als je bedenkt wat er allemaal mis kan gaan, gebeurt het ook... Tot nu toch zelf nog niks vervelends meegemaakt, en hoop dat je met goede kleding een hoop ellende kunt voorkomen.
Mjah, spreekt voor zich, maar dan ben je dus al gevallen. Als je dadelijk eenmaal je rijbewijs hebt, kun je vervolgopleidingen gaan doen, zoals de VRO cursussen van de KNMV.

Maar, ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik het ook wel geinig vond als een mede-lesser onderuit ging. (gelukkig nooit hard, alleen vanuit stilstand!)
 
Diegene had les voor mij, en ik kwam de A10 af rijden, dacht "fuck, huishoudRAI, veel huisvrouwen", en dus kruispunt vast vanwege dwalende keukenmeiden, maar cursist die op z'n bek was gegaan oop kruisp[unt, instructeur die hem moets helpen om de motor overeind te krijgen. Geloof dat hem is afgeraden verder te lessen. Ach, niet leuk, mmaaar sommige mensen moet je tegen zichzelf beschermen!
 
Waarom is hem afgeraden om te stoppen met lessen? Want dat hij een heel kruispunt blokkeert zegt niks, als je op een ongelukkige plek ten val komt houd je het verkeer gewoon op. Ze kunnen moeilijk over je heen rijden..
 
Hij kreeg elke week na de les al een hele preek. Heb nooit met hem gelest, maar wat ik er van mee heb gekregen, is dat hij gewoon echt geen gevoel heeft voor motor rijden. Zoe het echt niet cool vinden om dat te horen te krijgen... Maarruh... jij ben t niet toevallig dit betreffende lijdend voorwerp toch???
 
Nee, d'r is vanavond een forum-meeting dus daar zit het gros van de actieve posters. Morgen barst het hier los met verhalen over dronken motorfanaten ;) Ben wel benieuwd of er nog over iets anders dan alleen motoren is gepraat.
 
Ja, het is wel okay. Wel heel veel ons kent ons inderdaad, maar zeker als "beginner"kun je best wat nuttige info verzamelen op dit forum. En ook flauwe "kantoor-humor-grappen".
 
Ja precies, dat is de reden waarom ook ik hier terechtkwam. (de beginnersinfo, niet de flauw kantoorgrappen ;) )

Over het algemeen genomen zijn er hier vier onderwerpen: motoren, flauwe kantoorgrappen, vrouwen, en motoren.
 
Helaas had ik wat huishoudelijke zaken te regelen, maar ik denk dat het wel een tof dagje geweest is daar. Ik zal er ook maar eens een keer naar toe gaan om die wheelies, stoppies etc. te bewonderen. Ik mag dat wel, anarchie op de weg :]

Leuk forum, maar je moet niet alles serieus nemen. Er wordt nogal eens wat onzin verkondigd, maar als je dat er uit filtert kan het best wel leerzaam zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan