De Banaanscore

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
In het kader van de kwaliteitsverbetering van de posts op M-F :) , is iets nieuws ingebakken in de forum software:

De Banaanscore :9 :P ;)

De Banaanscore (te vinden in je
profiel.gif
Userinfo) is een percentage dat aangeeft hoe motor-gerelateerd je posts op het Motor-Forum zijn. Hierbij wordt voor elke post een score toegekend, afhankelijk van het forum waarin deze is geplaatst. Het is dus niet zo dat wij elke post met de hand op inhoud beoordelen.

Iemand die heel veel post in de echte motor fora als Sport, Klassiekers, Waar Is Wat Te Doen, etc. zal een veel hogere score hebben dan iemand die vrijwel alleen in Offtopic post. De maximale score is uiteraard 100%. Post je alleen maar in de echte motorfora dan zal je score 100% zijn; zo niet, dan is ie lager. Je kunt em alleen maar verhogen door meer over motoren te posten.

Als je minder dan 30 posts hebt is je score altijd 0%.

Vragen? :)
 
Laatst bewerkt:
Het risico is wel dat onzin nu in de zinvolle fora worden geplaatst, om te voorkomen dat je banaanscore daalt.....

Jezus, waar heb ik het over?? :+
 
Wat je er wel een beetje mee mist is dat alle onzin-posts in motor-fora als on-topic gerekend worden. Maar ja, alles handmatig 'jureren' lijkt me ook wel errug veel onzinnig werk.
 
In het kader van de kwaliteitsverbetering van de posts op M-F :) , is iets nieuws ingebakken in de forum software:

De Banaanscore :9 :P ;)

De Banaanscore is een percentage dat aangeeft hoe motor-gerelateerd je posts op het Motor-Forum zijn. Hierbij wordt voor elke post een score toegekend, afhankelijk van het forum waarin deze is geplaatst. Het is dus niet zo dat wij elke post met de hand op inhoud beoordelen.

Iemand die heel veel post in de echte motor fora als Sport, Klassiekers, Waar Is Wat Te Doen, etc. zal een veel hogere score hebben dan iemand die vrijwel alleen in Offtopic post. De maximale score is uiteraard 100%. Post je alleen maar in de echte motorfora dan zal je score 100% zijn; zo niet, dan is ie lager. Je kunt em alleen maar verhogen door meer over motoren te posten.

Vragen? :)
Dan valt mijn score van 69% nog wel heel erg mee...
 
gaan we allemaal onzin posten in de andere fora om onze score op te krikken

yammie,Jasper,Biertje... gaan we ervoor??? }) })
 
Niet bang voor personen die een zo laag mogelijke bananenscore wilen halen?
Nee want die krijgen vanzelf een waarschuwing van de moderators dat ze teveel onzin posten. Zie het positieve: er zijn mensen die nu juist een zo hoog mogelijke score willen gaan halen en dat is iets dat wij van harte toejuichen :)
 
Nee want die krijgen vanzelf een waarschuwing van de moderators dat ze teveel onzin posten. Zie het positieve: er zijn mensen die nu juist een zo hoog mogelijke score willen gaan halen en dat is iets dat wij van harte toejuichen :)

precies! :}

petje af voor onze modders :)
 
Ik ben dus een heuze onzin-postster :(

Hoop ik maar dat de categorie "aankondigingen" niet te laag scoort, anders ga ik nog meer zakken....

Stom gedoe!









;)


[edit]"Biertje: mijn leeftijd is 27 en rijd een aprilia rs250, maar ik post ff liever niet meer zo vaak in off-topic..."[/edit] :+
 
Laatst bewerkt:
Op vrijdag 30 augustus 2002 22:39 schreef POCA het volgende:
Ik ben dus een heuze onzin-postster :(

Hoop ik maar dat de categorie "aankondigingen" niet te laag scoort, anders ga ik nog meer zakken....

Stom gedoe!

;)


[edit]"Biertje: mijn leeftijd is 27 maar ik post ff liever niet meer zo vaak in off-topic..."[/edit] :+

Ach joh, misschien komt er ooit nog wel een Poca-score voor de onzinposters ;)
 
[edit]"Biertje: mijn leeftijd is 27 en rijd een aprilia rs250, maar ik post ff liever niet meer zo vaak in off-topic..."[/edit] :+

:+



Maar hoe zit dat nu als er een topic verplaatst wordt, ik heb namelijk in dat topic gereageerd toen het nog in algemene praat stond maar nu is het pas off topic.

Edit: en nog een vraagje: hoe wordt dat berekend? ik post toch niet slechts 64,3% (jaja, al weer 0,1 procent gedaald sinds vanavond, dat zal m'n bovenstaande vraag wel beantwoorden denk ik) in een onderdeel dat nie off-topic is?????
 
Op vrijdag 30 augustus 2002 22:46 schreef BogaddE het volgende:Maar hoe zit dat nu als er een topic verplaatst wordt, ik heb namelijk in dat topic gereageerd toen het nog in algemene praat stond maar nu is het pas off topic.
De score wordt altijd realtime uitgerekend, dus als een topic wordt verplaatst verandert je score ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan