Natas`s Titaniumservice

Natas

MF veteraan
11 okt 2002
5.874
0
Hellmouth
Omdat er in diverse topics is gebleken dat de meeste nogal moete hebben met het bevestigen / bewerken van hun titanium in sliders , bied ik hetvolgen de aan

Optie 1
slider en tiet worden aangeleverd , en word gefreesd geschroeft en gelijmt in de slider.

Kosten ongeveer 10 euro (ex eventuele terugporto)

Optie 2
slider wordt aangeleverd , en wordt door mij voorzien van een blok tiet van ongeveer 55 x 40 x 10 mm die voor het grooste gedeelte in de slider valt.

Kosten ongeveer 25 euro (ex eventuele terugporto)

Let op de laklaag op de foto is opgefrommeld omdat ie wat te lang in 35 graden heeft gelegen afgelopen zaterdag :(

De volgende worden strak in de kunstofprimer gespoten en met hoogglans zwart afgeleverd.

info en bestellingen op flybywire316(@)hotmail.com

full
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig voor je mede-forummers
;)

Incl BTW? :+
 
Laatst bewerkt:
Leuk... en geintresseerd. U krijgt dus meel... maar dan wil ik ze wel in de slder gevreesd hebben... kan dat ook???

:Z

En nu pitten... straks weer vroeg op... RACE DAY!!
 
Leuk... en geintresseerd. U krijgt dus meel... maar dan wil ik ze wel in de slder gevreesd hebben... kan dat ook???

:Z

En nu pitten... straks weer vroeg op... RACE DAY!!

ze zitten derin gefreesd , maar de blokken zijn net ietsie te dik ( 10 MM ), daarom steekt er een stukje uit .

Als ik dieper frees dan schiet ik door de slider heen en kan ik hem niet meer schroeven
 
En dat ga jij op onze deckel in de hobbycorner frezen??? *D
(inside joke,ben collega _O- )
 
de sliders voor bananeman naderen hun voltooing :-)

een set met mijn dikke blok titanium

en een set met blue valvet zijn plaatje titanium

full
 
Bij deze moet ik Natas nog bedanken voor zijn service. Geslide heb ik nog niet, maar het ziet er goed uit iig 8-) :)

full
 
Waar blijven mijn credits,ik heb je wel ff getipt over al die fijne brokken Tiet in de zaaghoek. })
Misschien iets voor onder mijn crosslaarzen voor als ik weer een SM heb.Kan ik ook meepatsen met mijn vonken _O- _O- :W
 
Hey, niet weg voor je werk?

Heb dit weekend eindelijk de sliders kunnen uitproberen. In één woord PERFECT! Echt helemaal top.

Nope tis allemaal ( zoals gewoonlijk )weer eens anders gelopen .

waar blijven die piccie`s ???

Altijd fijn zo`n tevreden klant :Y :Y :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan