DE Voorne Putten meeting Deel 2

Wanneer De voorne putten rit 2

  • zondag 16-10

    Stemmen: 2 14,3%
  • zondag 16-10

    Stemmen: 11 78,6%
  • zondag 16-10

    Stemmen: 1 7,1%
  • zondag 16-10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
29
spijkenisse
Eindelijk hebben wij van Voorne Putten ook deel twee bereikt.
:} aan ons :}

Om terug te lezen, hier zijn we ooit begonnen.


******************************************************************************
*O* *O* *O* *O* De Grote Voorne Putten Jubileum rit *O* *O* *O* *O*


Ok mensen, zondag 16 oktober is het geworden, 10 tegen 1 is redelijk duidelijk.

Plannen voor die dag:

Tussen 11 en 12 Verzamelen bij de Mac aan de Groene Kruisweg tussen Geervliet en Spijkenisse.
Beetje ouwehoeren, ik neem aan dat iedereen die prachtige Kawa van mij even wil bekijken dus daar nemen we even de tijd voor. :)

12:00 12:30 deel ik de route (dank Jan : }) even uit en laten we even zien wie de voorrijder, middenrijder en achterrijder is. Van vorig jaar hebben we geleerd dat niet iedereen even hard kan/wil dus er zijn "wachtpunten" aangegeven. Hier wordt elke keer gewacht totdat de achterrijder er ook is. Verdere uitleg komt er dan wel.

12:30 vertrek voor de route. In de route zitten koffie/drank stops gebakken.

denk dat we tussen 15:00 en 16:00 terug zijn afhankelijk van de drankpauzes.

Misschien kunnen we nog even afzakken in de Keijzer of een ander kroegje of zo.

Als er nog leuke ideeën zijn, Laat het even weten. De week voor de 16e (waarschijnlijk woensdag) bespreken we de route en dag even voor bij mij. Ik zoek nog één iemand die ook volledig op de hoogte is van de route zodat we met in ieder geval drie "begeleiders" rijden. Voorzien, we hebben een begeleidster gevonden. BlueBabe.

We maken er een leuke dag van.

*********************************************************************************
 
Laatst bewerkt:
Geloof ik graag

Mijn eerste bike was een Kawa Zephyr en die beviel me ook goed maar ik hang toch meer naar het "Old school" Naked Bike type en dit is me net te modern
Wil natuurlijk niet zeggen dat ik hem niet mooi vind....
Denk dat er ook een aardig prijsverschil is tussen een XJR 1300 en deze fiets
Ik heb geprobeerd om op het net een CB1300 te vinden....... :Z :? :N '(
Nagenoeg niets dus en degenen die je vindt zijn veels te duur !!

Ik denk dat het toch een XJR gaat worden :+ 8-) :P

Als reactie in het eerste topic


Wat dacht je hiervan :9~ :9~

full
 
Mooi ding, alleen die vork oogt een beetje iel tegenover de rest.
Maar ja t'is nog een prototype zullen we maar zeggen. :P

Beamertje, het gaat dus niet de R1200S worden??
Of hoe heet dat ding..

Heb je straks drie R1100S'en gehad, wel apart zo trouw. :}
Ik koop normaal nooit wat ik al gehad heb -zoals eerder gezegd in het oude topic.

Tevens terugvindpost. O-)
 
Mooi ding, alleen die vork oogt een beetje iel tegenover de rest.
Maar ja t'is nog een prototype zullen we maar zeggen. :P

Beamertje, het gaat dus niet de R1200S worden??
Of hoe heet dat ding..

Heb je straks drie R1100S'en gehad, wel apart zo trouw. :}
Ik koop normaal nooit wat ik al gehad heb -zoals eerder gezegd in het oude topic.

Tevens terugvindpost. O-)
een R1200S als 15/17000 euro's te besteden heb, want dat gaat zo'n ding gewoon kosten |( , nee dat heb ik er niet voor over :N
maarre dit word de 2x voor een S, en never change a winning team ;) :Y
noem mij maar eens op wat beter stuurt :N :N :N :W
 
Als reactie in het eerste topic


Wat dacht je hiervan :9~ :9~

(Afbeelding)


Ziet er idd erg fraai uit maar eh............. quanta costa ???

Dat is meestal het probleem he

Voorlopig is de fiets die ik vanmiddag dus wilde gaan kopen verkocht
Er was zaterdag iemand bij Hans V Wijk langsgekomen die sneller geld uit zijn zak liet vliegen als mijn persoon ;( ;( ;(

Was een mooie fiets geweest (overjarig maar wel met 12 mnd garantie)

Nu gaan we gewoon voor een 2ehandsje kijken
Zelfde model ,1000 euries minder maar 20.000 km meer

full


Toch wel jammer ...
Ik zat er eigenlijk op te hopen om op de 120e pagina iets te posten :?
 
noem mij maar eens op wat beter stuurt :N :N :N :W
Ik kan wel een lijstje van 30 motoren maken hoor, en dan heb ik ze nog niet allemaal. :+

Maar er is geen motor die toeren en sportief sturen (op hoge snelheid :} ) zo goed kan combineren.. en dan heb ik het nog niet over het geluid uit de open Laserts, dat lekkere koppel vanaf 2.000 toeren en die probleemloze cardan. 8-)

R1100s is one of the best motorcycles ever made. :Y
 
Weet er hier toevallig iemand nog een leuke zeg 1,5 garage te huur oid op voorne-putten (of in de buurt hier)? ben beetje op zoek.
 
kan je niet informeren, achter vermaat staan van die boxen te koop/huur?
is er bij dat penthouse van jou geen garage te huren of parkeerplaats?
vermaat vindt ik een beetje een vage plek om een motor/auto neer te zetten, en 55 eurie per maand voor zo'n klein hok zonder elec/water vindt ik toch beetje gek.

helaas geen garage bij m'n huusje nee :(
 
vermaat vindt ik een beetje een vage plek om een motor/auto neer te zetten, en 55 eurie per maand voor zo'n klein hok zonder elec/water vindt ik toch beetje gek.

helaas geen garage bij m'n huusje nee :(

Ik kan me herinneren dat er bij het huis waar je uit gevlogen bent een garage stond? :+
 
_O- _O- _O- _O-

kan je niet een berichtje ergens posten? er zijn genoeg appartementhouders die een garagebox/plek hebben maar er nisk mee doen in hellevoet denk ik :?
Had eigenlijk gehoopt dat er iets onderhands te regelen viel...als d'r een makelaar oid tussenkomt blijft er een hoop meer hangen.....maar anderzijds heb je wel meer zekerheid...
 
Ik heb een motor in de schuur staan, en een motor in de woonkamer. 8-) :+
 
Zo het is echt reete heet -O- heb niks tegen een beetje zon maar dit is toch wel te erg.
Moet vanacht nog werken ook dus zo gaan slapen, als het lukt.Zal moeilijk worden want het is warm en ik ben een beetje gespannen ( wel in goeie zin maar weet een klein beetje van ik van de cbr ken verw8te maar niet heel veel ook weer) :P voor morge. :]
 
jaja mensen 2e vp topic wat doen we het weer goed gaan er nog mensen rijden van het weekend mooie routetjes dan want rijden doet iedereen denk wel al is het best warm in je leren pak heb net onverantwoord in mijn t shirt gereden wel lekker maar als je gaat oe
 
jaja mensen 2e vp topic wat doen we het weer goed gaan er nog mensen rijden van het weekend mooie routetjes dan want rijden doet iedereen denk wel al is het best warm in je leren pak heb net onverantwoord in mijn t shirt gereden wel lekker maar als je gaat oe

Inderdaad zweet me de neeten in het leer, maar ook alleen als ik stil sta, vind het eigenlijk ontverandwordelijk hoe ik sommige mensen zie zitten op de moto.
Dan denk ik bij me eigen, als je valt zie je zo een spoor van bloedbagger achter je liggen :X
Ik ga lekker in het leer, ik vind persoonlijk wel dat iedereen het voor z'n eigen mot weten
 
Zo het is echt reete heet -O- heb niks tegen een beetje zon maar dit is toch wel te erg.
Moet vanacht nog werken ook dus zo gaan slapen, als het lukt.Zal moeilijk worden want het is warm en ik ben een beetje gespannen ( wel in goeie zin maar weet een klein beetje van ik van de cbr ken verw8te maar niet heel veel ook weer) :P voor morge. :]
@ W@llie,lekker weertje maar ja jij |( wou bij een warmebakker gaan werken :Y
btw veel succes morgen en veel plezier :] :] :] :] :] :] *O* *O* *O* *O*
 
Damn, wat een onweer vannacht, niet normaal. :Z

Leek hier wel voor mijn slaapkamerraam af te spelen van 3 tot 4 uur.
En vanochtend gaat er een geluidswagen in de straat enorm hard opperette muziek afspelen. -O-

Lekker uitslapen na een zware week, not. B|
 
was zeker bizar, dat onweer.
Ik kon een flits horen, en gelijk een enorme klap.
de hele buurt was meteen donker, en de aardlek schakelaars lagen eruit.
geen apparaten kapot, en internet werkt gelukkig ook weer...

tis ook altijd wat met het weer hier....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan