103 bekeuringen rondom TT Assen

ER-1

MF veteraan
17 feb 2004
7.447
0
103 bekeuringen rondom TT Assen

Op de A28 bij Zwolle, de N48 bij Ommen en N34 bij Hardenberg zijn zaterdag 103 bekeuringen uitgedeeld.
De controles van de politie IJsselland waren gericht op verkeer van en naar de TT in Assen. Er zijn 20 rijbewijzen ingenomen omdat bestuurders meer dan 50 km/u te hard reden; 36 motorrijders werden bekeurd omdat ze ruim 30 km/u te hard reden. De andere bonnen werden uitgeschreven voor oneigenlijk gebruik van de vluchtstrook, inhalen bij een doorgetrokken streep en het rijden op 1 achterwiel. Het team verkeersveiligheid had meer overtredingen verwacht.
 
ik was aan de snelweg aant kijken (zwolle) en daar stonden de etterbakken mat zn 5'en :( om t hoekje ze gunnen ook niemand een plezier '(
 
Ik denk dat ik wel weet wie die bekeuring voor de wheelie gekregen heeft.

full







bron

Snelweg foto's na de TT van Assen?
 
ik heb m,n band helemaal op gerookt bij elk tankstation samen met m,n maat een rood zwarte gsxr1000 en een rood zwart witte R1 was overal een groot rookgordijn met daarna natuurlijk, de nodige wheelie,s
 
103 bekeuringen teveel...je bent toch wel pittig simpel..als je in de omgeving assen gek gaat lopen doen...

t zwermt daar van de cops...en dan ga je dingen doen waarmee je opvalt?
niet slim zeg maar...
 
103 bekeuringen teveel...je bent toch wel pittig simpel..als je in de omgeving assen gek gaat lopen doen...

t zwermt daar van de cops...en dan ga je dingen doen waarmee je opvalt?
niet slim zeg maar...
:^ :^ Tsja, dat snap ik ook niet...nu zal BeBu geen wheelie trekken O-) maar een engeltje issie ook niet :o
Maar dan niet op die dag en niet in de buurt van Assen..... |(
 
Nee joh gek! In het uiterste geval misschien... Artikel 5 is het zwaarste artikel uit de wvw!

Mensen plakken artikel 5 te snel op dit soort overtredingen.
|( |( |(
Ja joh gek!

Jahoor, art 5. Geen probleem. Kan varieren van klein/licht tot groot/zwaar.
Wheelies worden iid met art 5 afgedaan.

Wat dacht je in zwaarte trouwens van art 6??
Lijkt me toch een HEEEEL stuk zwaarder???
7 ook wel trouwens en 8 ook al wel vaak.....toch??
 
Laatst bewerkt:
Rij ik daar op mijn KTM LC4 met een beetje illegaal uitlaatje, dus ik doe het expres zeer rustig aan bij het circuit. Ik weet niet hoe vaak ik door omstanders niet verzocht ben om een wheelie te trekken, zelfs een keer waar zo'n 20 man politie stond. Dus niet he, jokertje blijft eventjes braaf... Later, op de terugweg via kleine weggetjes wel weer het een en ander goed gemaakt! 8-)
 
En dan wil de overheid dat de organisatie van de TT gaat betalen voor de politie-verkeers-begeleiding en dergelijken Lijkt me dat zich dat met de TT zichzelf wel terugbetaalt, itt het gebruikelijke voetbalgesodemieter :+

Maar ja, blijft een beetje dom om van/naar de TT met 50+ gepakt te worden natuurlijk B|
 
103 bekeuringen rondom TT Assen

Op de A28 bij Zwolle, de N48 bij Ommen en N34 bij Hardenberg zijn zaterdag 103 bekeuringen uitgedeeld.
De controles van de politie IJsselland waren gericht op verkeer van en naar de TT in Assen. Er zijn 20 rijbewijzen ingenomen omdat bestuurders meer dan 50 km/u te hard reden; 36 motorrijders werden bekeurd omdat ze ruim 30 km/u te hard reden. De andere bonnen werden uitgeschreven voor oneigenlijk gebruik van de vluchtstrook, inhalen bij een doorgetrokken streep en het rijden op 1 achterwiel. Het team verkeersveiligheid had meer overtredingen verwacht.

kloterige kinderachtige k*thufters

Ga assen es bewaken, ga de gestolen motoren es terug vinden,

stelletje *%$@!*@*

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Nou maak er dan maar 104 van want ik heb er ook nog een gekregen omdat mijn kentekenplaat niet goed leesbaar was. (te schuin gemonteerd)!! |(
 
Doe er dan 106, mijn maat werd bij Amersfoort uit ons groepje van 4 gepikt op de heenweg door zo'n onopvallende C5 break.
Kentekenplaat te schuin, en helaas ook zijn papieren vergeten. |(
De rest kreeg gelukkig maar een waarschuwing :P voor stoppen op de vluchtstrook om 't cluppie compleet te houden.
 
Ik heb een vraagje aan BAKSTEEN:

Hou kan het als er zoveel politie aanwezig is rondom assen, dat er toch motoren gestolen worden????

Ik bedoel, mensen bekeuren (kassa) verloopt allemaal goed, maar diefstal word niet herkend.


(Niet persoonlijk bedoeld tegen jou hoor baksteen, maar gewoon in het algemeen)

:] Kawamaus :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan