Haantje's nieuwe fiets (600rr)

Haantje

MF veteraan
6 jun 2004
2.005
0
Hoorn (Noord Holland)
Heey allemaal,

Nou het is eindelijk zover komen veel lange stukken aan voor mn werk en daar is helaas de rs125 niet zo'n ster in hij is al verkocht. ;(
Zaterdag mijn nieuwe Honda Cbr600rr ophalen zie foto's moet nog een jaartje met 25kw kitje... :X :X

Hij heeft MonoSeat en Laser Xtreme Duo uit maart 2004 (wel de mooie 2003 kleuren) en 4000km jong :]

full
 
Thnx allemaal ga er zeker zuinig etc op zijn!! :9 :] (in ieder geval all risk bij knmv voor in geval van nood..)

maar geen kwaad woord over rs125.. blijft voor mij toch de ideale beginners fiets (zolang je doet waar hij voor gemaakt is) *O*
 
ja heel mooie fiets(lijkt wel een beetje op de mijne)met dat rood en die zwarte vleugel.
er zit een 25 KW kitje op zei je?heb jij dan zo,n korte uitslag op je gashandel?
zo eentje heb ik er eens hier in het gooi gezien,die kon zn gashandel maar een kleine draai geven,verder niet.
iig heel veel veilige kilometers
 
Mooie fiets, alleen hoop ik niet dat dat je auto is op de achtergrond. :X

Wat is er mis dan met die BMW??? :?

On-topic;

Mooie fiets Haan,...Netjes!!
Maar vanwaar jou Avatar met een Ducati ??????
------------------
Quote:
Op donderdag 07 juli 2005 14:44 schreef Vla het volgende:
Mooie fiets, alleen hoop ik niet dat dat je auto is op de achtergrond.




 
Laatst bewerkt:
Thnx allemaal voor de leuke reacties :}
Zaterdag gaat niet lukken ben ik bang eind van de middag heb ik hem opgehaald en dan moet hij nog 25kw gemaakt worden.. :r had net ff weekje later of zo moeten zijn..
Het wordt idd in 1e instantie gas hendel begrenzing ff kijken of dat goed rijdt anders moet het toch maar anders. iemand ervaring ermee?
Ducati plaatje wordt spoedig 600rr :+ *O* -O-
 
Gefeliciteerd met je aankoop Haantje *O* , hier zul je veel plezier aan gaan beleven :Y . Super motor :} :} .
Alleen kan een 600RR dan officieel op 25KW? Dat wist ik helemaal niet namelijk :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan