Het enige echte Yamaha R6 topic! Numero 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

aprilia2000

MF veteraan
In memoriam
13 apr 2002
6.366
0
Grijpskerke
full


We gaan verder in Het enige echte Yamaha R6 topic ! Numero 5 :)
 
Laatst bewerkt:
:W :W kijk es aan deeltje quatro alweer *D *D

vandaag om 12.30 weekend *O* *O* *O*

es ff kijken of het weer zo blijft, want dan pak ik de bike nog ff :] :]
 
zo dat is snel gegaan. Dit weekend zal ik even mooie foto's maken van mijn motor dan kan die er ook eindelijk bij.
 
zo dat is snel gegaan. Dit weekend zal ik even mooie foto's maken van mijn motor dan kan die er ook eindelijk bij.
Ik ook ik ook :} :} :}

Wat duurt de middag toch lang. Kreeg net een telefoontje met de gegevens van het kenteken voor de verzekering, die net gelijk gebeld, komt het tenminste wat dichter bij. Denk dat we morgenochtend rond half 9 van huis gaan en dan rond half 10 in Harderwijk zijn en dan knallen maar :] :] :]
 
en de laatste dan :}
hier is aangedaan hetvolgende
dynojetkit
k&n filter
andere tandwielen ( 15om 50 )nu
onstekingvervroeger
bos demper ( nog niet op foto)
full

voor en achter hyperpro vering
stalen remleidingen
raceradiateur *O*
 
Laatst bewerkt:
Hey Brander............heb jij een demper van hetzelfde merk als ze boormachines maken????? wist niet dat die bestonden, mooi geluid??? ;)
 
ja hoor deeltje 4 alweer *O*

@fitnix moest jij niet zo nodig voor op rijden. ;)

@mark de timing van de pfoto is idd wat lastiger.

@aprillia 2000 kneedown voor en achter? :9 ;) :W

@vienus jij bij haar zeker ook ff de ketting gesmeerd :+ _O-
 
Zo, de nieuwe Pilot Powers van Reifenversand zijn ingereden *O* Binnen 130 KM de eerste kneedown's links en rechts. Remblokken zijn ook ingereden maar ik verwacht dat ze nog wel iets feller worden.

@aprillia 2000 kneedown voor en achter? :9 ;) :W
:9 Links en rechts bedoel ik :P stoppie en wheelie trouwens ook alweer gemaakt met de nieuwe bandjes :)

Heb trouwens vanmiddag de slijtboutjes er vanonder gedraaid, gisteren was het weer raak en dat gedonder moet 'k niet meer hebben :(
 
Laatst bewerkt:
Zo, de nieuwe Pilot Powers van Reifenversand zijn ingereden *O* Binnen 130 KM de eerste kneedown's links en rechts. Remblokken zijn ook ingereden maar ik verwacht dat ze nog wel iets feller worden.:9 Links en rechts bedoel ik :P stoppie en wheelie trouwens ook alweer gemaakt met de nieuwe bandjes :)

Heb trouwens vanmiddag de slijtboutjes er vanonder gedraaid, gisteren was het weer raak en dat gedonder moet 'k niet meer hebben :(

dat gaat ook in 100km minder ;)
 
binnen 10 km vorige week gelukt.

eerste 2x glibberig daarna steeds beter 8-) :] })
 
Ja, ja, ja ik weet het, het is weer veel te lang geleden dat ik ergens op heb gereageerd.
Maar ik heb ff een vraagje, hoe is bij jullie het olieverbruik??
Ik heb mijn r6 nu 4 maanden, heb er bijna 7000 km opzitten en al bijna 3/4 liter olie bij moeten vullen.
Is dit normaal??? Of moet ik er ff naar laten kijken??
Heb nog 2 maanden garantie dus..... :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan