[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Viccie

MF veteraan
Donateur
8 mrt 2003
45.304
42
Breda
Wat ging hier aan vooraf......

[centraal] MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (7)


De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk!
full


Heb je nog geen sticker? Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

full
 
Flo gisteren gespot bij Horeon. :W
En Jessy en Rikky op de A2 van uit Uitrecht, ik ging net de andere kant op in me blik.
Gelukkig had ik me zonnebril op anders was ik nu nog verblind door die big smile van Jessy op haar nu onbegrensde Z750 8-) :}
 
gister weer op scheveningen, een blauw/wite suzuki gixxer (weet niet zeker of dat het type is maar der stond een R aan de zijkant) maar hij stond daar helemaal in zen eentje stond niemand bij.
 
gister weer op scheveningen, een blauw/wite suzuki gixxer (weet niet zeker of dat het type is maar der stond een R aan de zijkant) maar hij stond daar helemaal in zen eentje stond niemand bij.

Als het een 1100 was dan was die van mij ;)

Ik hield hem in de gaten vanaf de overkant ;)
 
ahh zat je niet met nog twee andere motorrijders op het bankje aan de overkant zegmaar ??


idd ;) beetje relaxen..we waren allemaal afgepeigerd..we waren alle klaverbladen afgeweest. We bleven bekeuren en het erge is..die gasten kunnen echt niet rijden we pakten ze allemaal buitenom.

Best lullig als je buitenom door een undercover agent op een ouwe gsxr1100 ingehaald wordt op een klaverblad toch?



Ons Agentschap heet speed en coke of zo ;)



 
Laatst bewerkt:
ah ok dan heb ik je wel gezien ja, voortaan neem ik me cam mee :) lkkr foto's maken van al het moois.
Zag je ook nog die hayabusa's die met veel kabaal wegreden? prachtigg!


Absoluut ;) :} :} altijd een goede show die gasten..ik vroeg ze nog om hun rijbewijs...ze waren even stil ;) :} :}
 
MrHawkeye vanaf het zelfde plekkie aan de overkant op het bankje gespot... Ik wilde net weer naar huis gaan rijden toen Hades op zijn KTM naast mij parkeerde. Volgende keer kom ik even hallo zeggen. ;)
 
ik kom altijd met men scootertje dus blijf maar op een afstandje beetje kijken, maar zou ik ook niet zomaar naar jullie MF-ers toe kunnen stappen om een praatje te maken? ben bijna elke avond wel ff in scheveningen motoren aant kijken
 
Vanmiddag gespot op de Marken dijk: SVscrat (ik kon je naam niet goed verstaan. sorry als `k het fout heb :X ) op z`n blauwe (mooie) SV`tje.
En terug gespot :W
Lag inderdaad aardig wat grind, en 2 wielrenners in de bocht.
En Baka ook gespot natuurlijk. Mooie Tl :}
 
Laatst bewerkt:
vanochtend in scheveningen om 10:30 bij een BP pomp een rode suzuki(een gs 400 geloof ik) de straatnaam ben ik ff kwijt
 
Kan het zijn dat ik Kato vanmorgen rond 11:3u gespot heb? Ik reed op dat moment op de A28 H'laken -> Utrecht. Zag aan de andere kant komende vanaf Maarn/A'foort-Zuid iemand rijden die qua kleurencombo aardig op Kato leek. Was iig een groene naked bike.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan