Wijzigingen in MF organisatiestructuur

Bananeman

MF veteraan
24 jan 2002
37.148
57
Veldhoven (Noord Brabant)
Beste MFers,

zoals jullie hebben gemerkt groeit het forum (gelukkig!) nog steeds fors en trekken we steeds meer bezoekers. Om als organisatie efficiënter te functioneren en sneller te kunnen reageren op zaken die voortvloeien uit deze groei zijn vanaf vandaag enkele wijzigingen in de MF structuur "achter de schermen" van kracht.

We hebben een Management Team (MT) gevormd dat in de plaats van het oude Bestuur komt. In dit MT nemen de volgende personen zitting:

[*] Duderuud & Bananeman: Dagelijkse leiding en Algemene zaken.
[*] Raul: Public Relations.
[*] Unstable: Activiteiten en Merchandise.

Verder is Revolution aangewezen als Forum Beheerder. In die rol stuurt hij het team van moderators aan en is hij verantwoordelijk voor alle zaken die direct betrekking hebben op het forum.

Voor de dagelijkse gang van zaken op het forum heeft dit weinig invloed. Achter de schermen zijn we nu echter veel beter in staat om te reageren op de groeiende bezoekers- en gebruikersaantallen en ons voor te bereiden op de toekomst.

Binnenkort zullen we ook de FAQ stevig onderhanden nemen en o.a. deze wijzigingen erin verwerken.

We wensen jullie verder veel plezier op het forum!


De MF Crew.
 
Laatst bewerkt:
Als het MT maar oppast met frauduleus handelen |( |( |( Naar "Clubs" enzow met potenteële Forummers :P :9
Ik heb geen tijd en zin om weer voor de televisie te gaan zitten om naar een Openbaar enquête Commissie te gaan kijken :z :z :z :z :z
 
Als het MT maar oppast met frauduleus handelen |( |( |( Naar "Clubs" enzow met potenteële Forummers :P :9
Ik heb geen tijd en zin om weer voor de televisie te gaan zitten om naar een Openbaar enquête Commissie te gaan kijken :z :z :z :z :z
Ik zei nog Banaan, dit kan echt niet... :+

LOL :P
 
Lijkt hier ENORM op got gaan lijken met al die hoofdmod en gewone mod en bestuur toestanden })

revolution: wil je echt dat topic van me niet moven zodat'k nog eens in stilte kan nagenieten? :P
 
Laatst bewerkt:
Succes ermee.

Ander klein vraagje: wie is momenteel de penningmeester / afdeling juridische en fiscale zaken van de vereniging ?

Bij de Dutch SimracingZone zijn we ook bezig met de oprichting van een vereniging en daar heb ik wat vraagjes over (vnl. m.b.t. de belastingdienst, BTW en dergelijke)
 
ja op welk nummer kan ik de afdeling juridische en fiscale aspecten even raadplegen?

enne, hebben jullie al een kantine juffrouw?
en een concierge? ken nog wat mensen die een baan zoeken.

:+


trouwens leuk project voor mn studie.
Zal ik wel een bedrijfsplan maken voor het motor forum nv
 
Beste MFers,

zoals jullie hebben gemerkt groeit het forum (gelukkig!) nog steeds fors en trekken we steeds meer bezoekers. Om als organisatie efficiënter te functioneren en sneller te kunnen reageren op zaken die voortvloeien uit deze groei zijn vanaf vandaag enkele wijzigingen in de MF structuur "achter de schermen" van kracht.
Goede zaak, een goede structuur is altijd nodig om adequaat in te springen op wijzigingen.

We hebben een Management Team (MT) gevormd dat in de plaats van het oude Bestuur komt. In dit MT nemen de volgende personen zitting:

[*] Duderuud & Bananeman: Dagelijke leiding en Algemene zaken.
[*] Raul: Public Relations.
[*] Unstable: Activiteiten en Merchandise.
Hoe moet ik me dit voorstellen?
[*] Duderuud & Bananeman Regelen de dagelijkse gang van zaken & algemene dingen. Maar wat valt er bijvoorbeeld bij algemene dingen? Sponsordeals & mods om maar effe twee dingen te noemen?
[*]Raul regelt de PR. Is dit dus ook de PR bij de adverteerders? En dingen zoals de aflopen motorbeurs, valt dat onder PR of onder activiteiten? en de PR bij een mf-meeting?
[*]Unstable merchandising & activiteiten. Dus de stickermakers nemen contact op met Unstable? En activiteiten: Het activiteitenteam pleegt dus overleg met Unstable? Unstable regelt dan de administratieve kant ofzo? Hoe moet ik dit zien?

Verder is Revolution aangewezen als Forum Beheerder. In die rol stuurt hij het team van moderators aan en is hij verantwoordelijk voor alle zaken die direct betrekking hebben op het forum.
Een deel van de zaken die direct betrekking hebben op het forum, vallen ook onder algemene zaken, toch? Functiescheiding? Of wordt daar nog aan gewerkt?

Voor de dagelijkse gang van zaken op het forum heeft dit weinig invloed. Achter de schermen zijn we nu echter veel beter in staat om te reageren op de groeiende bezoekers- en gebruikersaantallen en ons voor te bereiden op de toekomst.

Binnenkort zullen we ook de FAQ stevig onderhanden nemen en o.a. deze wijzigingen erin verwerken.
Zoals al eerder gezegd, een goede zaak... :} M'n vragen zijn dan ook niet bedoeld als kritiek ofzo, gewoon benieuwd hoe een en ander nu gaat functioneren... :)

We wensen jullie verder veel plezier op het forum!

De MF Crew.
Dank je, gaat vast wel lukken... 8-)
 
Ik wil ne sticker van MF om op mijne nieuwe Kawa te plakken !!! :]

Bij wie kan ik daarvoor terecht ??

Veel succes a/h management gewenst !
 
Op maandag 09 september 2002 11:47 schreef DeGroteMuis het volgende:Hoe moet ik me dit voorstellen?
Allereerst is het belangrijk om te realiseren dat we een Management Team vormen en dus alle belangrijke zaken met elkaar overleggen en beslissen. Daarnaast heeft dus elk MT-lid een specifiek gebied waar hij zich in het bijzonder mee bezighoudt.

[*] Duderuud & Bananeman Regelen de dagelijkse gang van zaken & algemene dingen. Maar wat valt er bijvoorbeeld bij algemene dingen? Sponsordeals & mods om maar effe twee dingen te noemen?
Sponsordeals zijn de verantwoordelijkheid van Raul. Dit was ook verwerkt in zijn "functietitel" maar we hebben besloten dit alles onder de noemer "PR" te scharen.

Onder Algemene Zaken vallen dingen als het regelen van interne meetings, opstellen van timelines, het (sterk) verbeteren van de interne communicatie en opstellen van procedures. Ook de richting die MF opgaat in de toekomst is iets waar Duderuud en ik ons in de dagelijkse praktijk veel mee bezig houden.

Nogmaals, dit zijn allemaal zaken waar we ook als Team aan werken, maar bij Duderuud en mij ligt die nadruk daar duidelijk meer op dan bij de anderen.

[*]Raul regelt de PR. Is dit dus ook de PR bij de adverteerders? En dingen zoals de aflopen motorbeurs, valt dat onder PR of onder activiteiten? en de PR bij een mf-meeting?
Het regelen van de motorbeurs valt onder Activiteiten, maar bijvoorbeeld de hele PR er omheen valt dan weer onder Raul. Stel we zouden een advertentie plaatsen in een tijdschrift: "bezoek de MF stand!" dan regelt Raul dat.

In de praktijk is het zo dat Raul en Unstable nauw samenwerken omdat uit PR activiteiten kunnen rollen en omgekeerd.

[*]Unstable merchandising & activiteiten. Dus de stickermakers nemen contact op met Unstable?
Als je de jongens van de kentekenstickers bedoelt: ja, zij nemen contact op met Unstable. Overigens is het zo dat zij alles op eigen initiatief hebben gedaan en het geen MF initiatief is. Daarom is het ook niet door Unstable en/of MAC afgehandeld.

Mocht iemand een goed idee hebben voor een PR-stunt dan neemt hij/zij contact op met Raul.

En activiteiten: Het activiteitenteam pleegt dus overleg met Unstable? Unstable regelt dan de administratieve kant ofzo? Hoe moet ik dit zien?
Ja. Het M.A.C. legt verantwoordelijkheid af aan Unstable.

Een deel van de zaken die direct betrekking hebben op het forum, vallen ook onder algemene zaken, toch? Functiescheiding? Of wordt daar nog aan gewerkt?
Ja, maar Forum Beheer is geen beleidsfunctie. Revolution legt verantwoordelijkheid af aan Duderuud en mij.

Zoals al eerder gezegd, een goede zaak... :} M'n vragen zijn dan ook niet bedoeld als kritiek ofzo, gewoon benieuwd hoe een en ander nu gaat functioneren... :)
Je vragen en opmerkingen zijn van harte welkom! De "reorganisatie" is intern nog zeker niet volledig afgelopen en het is goed om een klankbord te hebben dat onze ideeën kritisch bekijkt. :)

Overigens wordt binnenkort de FAQ geupdate en staan daar ook onze namen met duidelijke rolomschrijvingen in vermeld zodat mensen weten wanneer ze met wie contact op moeten nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan