MFMM vanuit Flevoland e.o. 21-08-05

Status
Niet open voor verdere reacties.

V-Ray

MF veteraan
18 feb 2004
8.954
5
Almere
Facebook
Er is weer een 2e editie van de MegaMeeting waar weer een aantal mede-Flevo-MF´ers naartoe gaan.

Vertekplaats vanuit Almere wordt Spot1.
Foto=IXADHMDK
.

Plan is om lekker vroeg weg te gaan (0930uur) en dan via route naar Barneveld te gaan. Beetje snelweg omzeilen enzo. Immers.... paar km extra rijden met je mede-MF´er is altijd gezellig!

Tijdstip bij Barneveld is 1100 uur.

full


Vertrek vanuit Flevoland door:

1. V-Ray
2. zakonski
3. Top-Up onder voorbehoud
4. Ivokim met Druifje, CBNaatje en Rebellion.
5. Superjoop mits motor klaar is
6. Aphrodite weet op het laatste moment of ze vanuit Dronten of Zevenaar vertrekt
7. motormaxx
9. Voronwë
10. SilverShadow
11. Tyl toch wel!
12. Robert V. onder voorbehoud van ...... wat eigenlijk?

gaan niet mee:
Dave gsxf600 op vakantie
Just_a_girl opvakantie
blackbirdt68i werken

Motomarz + Diana iets anders die dag
Rotondemonster Heeft dagje met de VTR club, en gaat proberen iedereen mee te nemen.
Blue-Bird Moet werken dat weekend
;(
 
Laatst bewerkt:
Ik weet denk ik pas op het laatste moment of ik vanaf Dronten of Zevenaar vertrek..
 
Ik had al wel aangemeld. Ben nu 45 dus was er redelijk snel bij. Maar tog ff kijken hoe de fiets er dan aan toe is he. Strax komet er weer allemaal plisie daar en gaan ze me voor vanalles bekeuren. Hek nie zo'n zin an.

Greetzzz
 
Ehm, als Benny het doet, ben nu bezig met de laatste loodjes, maar dan noet de boel goed afgesteld worden, ben ik van de partij

full


Ik had al begrepen van mijn buren (Druifje, CBNaatje & Rebellion) dat ze ook die kant op gaan. Kan eens met ze overleggen of we ergens aansluiting kunnen vinden. Wat is de verzamelplaats vanuit Dronten ?
 
Ehm, als Benny het doet, ben nu bezig met de laatste loodjes, maar dan noet de boel goed afgesteld worden, ben ik van de partij

(Afbeelding)

Ik had al begrepen van mijn buren (Druifje, CBNaatje & Rebellion) dat ze ook die kant op gaan. Kan eens met ze overleggen of we ergens aansluiting kunnen vinden. Wat is de verzamelplaats vanuit Dronten ?
Waarom hebben wij die namen nog helemaal niet voorbij zien komen in ons topic? })

Leuk project heb je trouwens, is die tank nou verchroomd, of lijkt dat nou maar zo? Misschien wel een leuk idee, by the way ;)
 
Waarom hebben wij die namen nog helemaal niet voorbij zien komen in ons topic? })

Leuk project heb je trouwens, is die tank nou verchroomd, of lijkt dat nou maar zo? Misschien wel een leuk idee, by the way ;)

Tank wordt inzelfde kleur gespoten als zitje, dus helaas niet vechroomd... Is inderdaad wel een idee, misschien iets voor de volgende, die op de achtergrond onder een deken staat te wachten.

Druifje, Rebelion & CBnaatje zijn niet echt actieve posters op het forum. Wel drukke lezers.

Maar wat is het vertrekpunt vanuit Dronten ?
 
Ik weet niet zeker of ik nog ga, heb de gastenlijst eens bekeken.... ;)
 
Ik ga niet, ben dan een weekend weg met de VTR club. Misschien krijg ik ze zo gek dat we met de hele club daar naartoe komen, ligt er aan waar het is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan